Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra noen har blitt tatt... Men virker jo ikke som om det er samme folka, de har jo klart å bryte seg inn i noen biler, så skjønner ikke hvorfor de skulle slite så mye med M5en da...

Siste jeg skal gjøre hvis jeg skal til ålesund er i hvertfall å parkere ute...

Tragiske greier. Håper alle blir tatt.

• 4 months later...
  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kan ikke fatte å begripe at noen kan gjøre slikt.

Lurer på hva jeg har gjort om noen har stjelt en av mine. Satan som jeg hadde klikket.

Forrige fritur her så hadde svigerfar observert noen ungdommer som hadde sneket rundt i carporten der m3n stod også. kvelden etterpå var det en camping bil der med noen ungdommer som tok bilder av m3`n, å da naboen spurte hva de drev på med hoppet de i bilen å dro.

Litt nyskjerrig på hva i alle dager de skulle egentlig ?!

Skrevet

I hvertfall en biltyv i Ålesund som kanskje har fått en lærepenge etter og ha blitt banket av en gjeng torpedoer med telefonkataloger for et par uker siden :lol:

Skrevet
rykter om at en annen bmw er oppbrent i stordalstunellen nær ålesund.

Feil!

Det er en Sierra som dem har tatt fyr på. og den har stått der i 2mnd snart.

ingen tyveri.

Skrevet

folk har ingen respekt for andres einendeler lenger . Men skjønner ikke hvorfor dem måtte tenne på bilene . Hadde dem enda bare stjelt å satt fra seg bilene . da hadde det hvertfall vært mulig å gjort i stand bilene . men når alt er oppbrent er det ikke mye å ha .

faen kjenner det går kaldt nedover ryggen. Om noen skulle gjort noe sånt med gullet mitt, gud vet hva jeg hadde gjort da altså.

en bil er ikke bare en bil for mange , noe bruker mye tid å penger på bilene sine , å når sånne syke jevler driv å vandalisere annen mans eiendom da .

får noen tak i svina så ikke nøl med å lære dem litt "det er ikke pent å stjele " med f.eks avbiter tang å liggnende hammer er også fint å bruke.

skrustikke er også prøvd med hell .

Skrevet
Kan ikke fatte å begripe at noen kan gjøre slikt.

Lurer på hva jeg har gjort om noen har stjelt en av mine. Satan som jeg hadde klikket.

Forrige fritur her så hadde svigerfar observert noen ungdommer som hadde sneket rundt i carporten der m3n stod også. kvelden etterpå var det en camping bil der med noen ungdommer som tok bilder av m3`n, å da naboen spurte hva de drev på med hoppet de i bilen å dro.

Litt nyskjerrig på hva i alle dager de skulle egentlig ?!

Få bilen innlåst :) ! sånne ting er jo til og få nerver av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...