Dudster Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Selger 2 stk " gjeller " til en BMW M-Roadster. Passer rett inn på en BMW Z3 også. Kunne tenkt meg ca 2000 kroner for dem, men gi bud.
Geir Anders Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Fin pris det, koster det dobbelte og vel så det nye. Godt jeg har de, men her burde noen slå til.
Dudster Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 Aner ikke hva lakk koden er. De var originalt blå metallic, (topaz blue?), men forrige eier har lakkert dem i en sølv metallic. Min bil er artic silver og det er ikke den fargen de er. Mener å huske at de var litt lysere enn lakken på bilen min. Tror ikke forrige eier noensinne monterte dem og jeg har ikke montert dem heller. Selger dem nå pga akutt mangel på cashflow grunnet sykdom...
Dudster Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Bump! Ingen som vil ha noen M-gjeller???
Dudster Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Bumper denne igjen jeg. Er det virkelig ingen som vil friske opp Z3'en sin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå