bmwomar Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Kan du bevise at du har kjørt skadefritt med en firmabil i 5 år, får du 50% ekstra bonus hos gjensidige + 20% for å være medlem i norges bondelag. --->vips så fikk jeg 70 % bonus
boost Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 hei. eg har i gjensidige å er 28år har 60% bonus å betala 11500kr å har 12tkm.. er ikkje so gale det da.
morwik Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 + 20% for å være medlem i norges bondelag Hehe, jeg så at man måtte fylle ut antall dekar dyrket mark osv... Er det ikke mulig å være støttemedlem for det norske landbrug?
ChrZZ Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Kan du bevise at du har kjørt skadefritt med en firmabil i 5 år, får du 50% ekstra bonus hos gjensidige (..) Hvordan kan man bevise dette? For... hvis man skal ta en sammenlikning, så kjørte jeg to år med min forrige bil i pappas navn, skadefritt... Det er jo bare å sjekke at det ikke er meldt inn noen skade på bilen, og dermed kjørt skadefritt...? Eller? Anywho, Gjensidige sa at det var BARE å glemme. Går ikke an å tenke slik, visstnok...
ChrZZ Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Sjefen bekrefter det Ser ikke helt forskjellen på en sjef, og en far men Uansett, så varierer dette her fryktelig mye i hvilket selskap man sjekker i, og saksbehandler.
Johnny Bravo Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 + 20% for å være medlem i norges bondelag Hehe, jeg så at man måtte fylle ut antall dekar dyrket mark osv... Er det ikke mulig å være støttemedlem for det norske landbrug? Meldte meg inn i stad jeg Du velger det minste medlemsskapet, der det står at du ikke har landbruksinteresser eller noe sånt. Så lar du bare være å fylle ut hvor mange høner, ammekyr, giraffer og skråningsulver du har på gården Så er det bare å vente til fakturaen kommer i posten. Da skal jeg ta meg en tur til Gjensidige. Står også et par eksempel på sidene der om hvor mye du sparer i forsikring hos gjensidige om du er støttemedlem og singel eller om du er storbonde med stor familie!
Gjest Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Bruker bondelagets fordeler fullt ut! Det eneste jeg har av dyr er en katt:p Satt opp en forsikring nå på en BMW 528ia med 12000km og 20% bonus. Fikk en premie på 14000 inkl rabatter derav 2800,- i rabatt fra bondelaget og 3800 i sikkerhetsrabatt
bmwomar Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Fikk bekreftelse fra sjefen på at jeg hadde kjørt skadefritt på jobb i 5 år, ikke noe problem det. Hjelper kanskje på at forsikrings-selgeren kjører bmw også De kan trikse litt hvis de vil
mathisen Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Var å beøkte if for å høre hvor mye de skulle ha for å få full kasko på 98 mod 523. der skulle de ha 28 000 med 12 i kjøre lengde. pluss at jeg hadde da allerede forsikret båten og en reiseforsikring hos dem. Så gikk jeg til gjensidige og pratet med de, da gikk jeg fra 28 000 til 12 000 på bilen. og båten var på 4500 hos if. og gikk ned til 1 200 på båten. sparte alt i alt ca 19 000 hos gjensidige framfor if.
///Magnus Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Merkelig bransje den her forsikringsbansjen... Er jo synsing og mening over en lav sko. Er jo sånn i bankbransjen også. Synes det blir litt feil at personlige bekjentskaper og hvem du snakker med, skal avgjøre hvilken rente man får og hvilken premie man må betale.
morteym Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 Bruker bondelagets fordeler fullt ut! Det eneste jeg har av dyr er en katt:pSatt opp en forsikring nå på en BMW 528ia med 12000km og 20% bonus. Fikk en premie på 14000 inkl rabatter derav 2800,- i rabatt fra bondelaget og 3800 i sikkerhetsrabatt Hva mener du med sikkerhetsrabatt? Jeg får som nevnt 20% rabatt fordi jeg er organisert i Safe (offshore), men jeg tror det er høyeste rabatt man kan oppnå..
ChrZZ Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Hva mener du med sikkerhetsrabatt?Jeg får som nevnt 20% rabatt fordi jeg er organisert i Safe (offshore), men jeg tror det er høyeste rabatt man kan oppnå.. Sikkert sikkerhetstiltak. Dvs, garasje, alarm, gps, ESP, etc etc etc...
morteym Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 Woho! Får ordna det til 16.900,- på meg selv, da får jeg 12.000 km og 8000 i egenandel uten leiebil. Er utrolig fornøyd nå
Gjest Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Meld deg inn i NAF (ung) da kan du ha 12000 i egenandel om du ønsker det. Får redusert 4000 i egenandel ved skade:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå