Gå til innhold

Dette karosseri blir snart kasta Skal eg selge felgene mine?

|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

no har eg klart å få på plass igjen heile driten, men heile hjulbua er rusta da...før eg fekk på tårnstaget såg eg rett i bakken fleire plasser...

vurdere nytt karosseri, vist det er for mykje rust til å gjere nokke med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn det er med E30 desverre.

Kjører 2dørs E30 325 selv, og har eid den i 2 år.

Og GUD BEDRE så mye rust og DRIT de bilene har, har vært sveisa i kanaler, bytta hjulbuer bak, sveisa fra bunn av gulvet og hele veien opp til sikringsboksen foran, og da jeg kjørte litt hardt og fort over en grøft, forsvant nesten dempertårnet opp gjennom panseret pga rust.

Så da måtte det sveises enda mer. og de gamle rustreparasjonene på hjulbuer bak har sprukket i sveisen slik at hele hjulbuen bak har løsna fra

hjulkassa der hvor spruten går liksom, helt utrolig.

Så velkommen i E30 klubben, gamle norske E30er er og blir rustbørser som er herja mye med desverre.

OG nå er de begynt å bli overpriset også.

Ubeskrivelig morsomme å kjøre, ubeskrivelig godt konstruert fra fabrikk mhp kjøregenenskaper - men - ubeskrivelige rustbørser også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i det hule heit...... klarer dere å finne slike biler. Ikke mulig det der i det hele tatt slik du beskriver dette (opp gjennom panser....)

Har hatt maaaaange av disse og hentet maaaange nedafor også+ restaurert en sånn ca 6-8 stykker. noe rust kan det være, med ofte veldig bra og blir jo bra når man gjør det ordentlig :-):roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...