FTE Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 10cm skjevt burde være lett å se når man kikker på bilen, for det er myye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 det kom etter kvart, var godt gjømt under en stoooor klatt med sparkel...så når den begynte å falme så seig demper tårnet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 for å sei det sånn så var det ei sinnsjuk risting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 en jævel som hadde den før deg altså! skulle ikke vært lov det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 bilder av skaden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 no har eg klart å få på plass igjen heile driten, men heile hjulbua er rusta da...før eg fekk på tårnstaget såg eg rett i bakken fleire plasser... vurdere nytt karosseri, vist det er for mykje rust til å gjere nokke med det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 En sveiser jo endel rust på den tiden en bruker på å skifte karosseri å da.. For ikke å snakke om penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 eg tippe eg må gjere nokke med vangen og...:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 sånn det er med E30 desverre. Kjører 2dørs E30 325 selv, og har eid den i 2 år. Og GUD BEDRE så mye rust og DRIT de bilene har, har vært sveisa i kanaler, bytta hjulbuer bak, sveisa fra bunn av gulvet og hele veien opp til sikringsboksen foran, og da jeg kjørte litt hardt og fort over en grøft, forsvant nesten dempertårnet opp gjennom panseret pga rust. Så da måtte det sveises enda mer. og de gamle rustreparasjonene på hjulbuer bak har sprukket i sveisen slik at hele hjulbuen bak har løsna fra hjulkassa der hvor spruten går liksom, helt utrolig. Så velkommen i E30 klubben, gamle norske E30er er og blir rustbørser som er herja mye med desverre. OG nå er de begynt å bli overpriset også. Ubeskrivelig morsomme å kjøre, ubeskrivelig godt konstruert fra fabrikk mhp kjøregenenskaper - men - ubeskrivelige rustbørser også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Hvordan i det hule heit...... klarer dere å finne slike biler. Ikke mulig det der i det hele tatt slik du beskriver dette (opp gjennom panser....) Har hatt maaaaange av disse og hentet maaaange nedafor også+ restaurert en sånn ca 6-8 stykker. noe rust kan det være, med ofte veldig bra og blir jo bra når man gjør det ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Bilen min har tydlegvis blitt påkjørt fra sida eller.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 finn ikje ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 gla ikkje min er slek min er 100 % rustfri Skal passe godt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 gla ikkje min er slek min er 100 % rustfri Skal passe godt på den hehe, hjelper det han?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 nope sorry for den ass, kanskje litt frekt svar... hakje så masse eg kan sei om det, men du få ha lykke te og håpa du finne ein go løysning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå