Pinky Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Ok. Bra informasjon. Så du har altså den Carsoft 6.5-varianten som er avbildet på det største(nederste) bildet av de to bildene ? (Det er nemlig to forskjellige produsenter(utgaver) dette). Den får jeg i Norge til 1300,- m 1 års garanti.
tinnsoldaten Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Jepp , men eg fikk også med den andre kontakten som går til bilen , den flate firkantede.
Pinky Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Jepp , men eg fikk også med den andre kontakten som går til bilen , den flate firkantede.Jeg tror det er med den runde 20 hulls kontakten + en firkantet mer flat.Når trenger jeg denne firkantede flate kontakten ?
tinnsoldaten Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Den flate firkantede brukes på nyere biler tror jeg , har den på min E60 i hvertfall. Men det er de to typene som er brukt på BMW.
tinnsoldaten Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-CARS ... enameZWDVW Koster deg 950,- NOK , denne også med 1 års garanti .
tinnsoldaten Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-Cars ... 228910567& 100$ pluss moms så rundt en 660,- NOK ferdig momset.... billigere enn det blir det ikke.
Pinky Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Takker Men blir gjerne problematisk med evt reklamasjon siden det i utlandet, ikke så veldig stor prisforskjell heller. Jeg må vurdere litt. Edit: 660,- er billig. Men kommer vel frakt på noen hundrelapper i tillegg ? Den "Norske" til 1300,- er inkl frakt.
530trønder Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 meget bra,men tinnsoldaten viser til 2 typer.vilket anbefales mest? (enklest i bruk) har eit spørsmål til går det ann å gjøre noen feil med utstyret slik att ein ødlegger eventuelle programmer eller utstyr i bilen.
Pinky Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Ja, det nederste alternativet Tinnsoldaten viser er ikke Uiftech utgaven. Tror han har Uiftech utgaven. Tipper de er like enkle i bruk, da de trolig bruker samme software ? Men hadde vert greit å kjøpe en som noen har erfart holder mål, er sikkert varierende kvalitet på de forskjellige utgavene av denne Carsoft 6.5.
tinnsoldaten Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Interfacen det er snakk om her er bare en "tolk" mellom bil og PC , softwaren CARSOFT kan kun kommunisere med bilen når interface er koblet opp i mellom. Prisene jeg oppga på 950,- og 660,- er alle med moms og frakt inkludert , ellers hadde jeg ikke giddet nevne det engang. Og tviler på det blir behov for reklamasjon , er jo bare en kabel. Interfacen er jo pansret inni boksen så den klarer seg nok...
Sir Hofstad Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Carsoft er jo uorginal. Orginalt BMW diagnoseutstyr koster jo skjorta ++++++++ . Carsoft er det folk bruke som regel! Etter hva jeg har lest og hørt skal dette fungere bra, men folk har problemer når de skal bruke USB utgang istede for 9pin eller hva datafolka kaller det la ut en original Modic3, siste generasjon av modic som gjør ALT med bimmere frem til 04. 30K. Ingen respons. Den var dessuten nylig hatt på service og komplett med alt.
tinnsoldaten Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Ler .... ja , det er nok et par av oss som har litt av hvert liggende på lur... Kjekt å ha verktøyet i orden...
Yngvejos Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Hvilken diagnoseplugg har jeg på motoren min? http://i7.photobucket.com/albums/y270/Y ... G_0659.jpg Jeg kunne tenkt meg et interface som gikk til den pluggen, stor rundt plugg, og obdII plugg.
tinnsoldaten Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Ser ut som pluggen står rett ved siden av olje peile pinnen. Og ser ut som den runde pluggen. Kan du ikke ta et bilde av pluggen ovenifra så er det lettere å se ? Sikkert noen her inne som allerede vet ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå