Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Bra informasjon.

Så du har altså den Carsoft 6.5-varianten som er avbildet på det største(nederste) bildet av de to bildene ? (Det er nemlig to forskjellige produsenter(utgaver) dette).

Den får jeg i Norge til 1300,- m 1 års garanti.

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jepp , men eg fikk også med den andre kontakten som går til bilen , den flate firkantede.
Jeg tror det er med den runde 20 hulls kontakten + en firkantet mer flat.

Når trenger jeg denne firkantede flate kontakten ?

rbkvmf.jpg

Skrevet

Takker :) Men blir gjerne problematisk med evt reklamasjon siden det i utlandet, ikke så veldig stor prisforskjell heller. Jeg må vurdere litt.

Edit: 660,- er billig. Men kommer vel frakt på noen hundrelapper i tillegg ? Den "Norske" til 1300,- er inkl frakt.

Skrevet

meget bra,men tinnsoldaten viser til 2 typer.vilket anbefales mest?

(enklest i bruk)

har eit spørsmål til går det ann å gjøre noen feil med utstyret slik

att ein ødlegger eventuelle programmer eller utstyr i bilen. 8)8)

Skrevet

Ja, det nederste alternativet Tinnsoldaten viser er ikke Uiftech utgaven. Tror han har Uiftech utgaven. Tipper de er like enkle i bruk, da de trolig bruker samme software ? Men hadde vert greit å kjøpe en som noen har erfart holder mål, er sikkert varierende kvalitet på de forskjellige utgavene av denne Carsoft 6.5.

Skrevet

Interfacen det er snakk om her er bare en "tolk" mellom bil og PC , softwaren CARSOFT kan kun kommunisere med bilen når interface er koblet opp i mellom.

Prisene jeg oppga på 950,- og 660,- er alle med moms og frakt inkludert , ellers hadde jeg ikke giddet nevne det engang.

Og tviler på det blir behov for reklamasjon , er jo bare en kabel. Interfacen er jo pansret inni boksen så den klarer seg nok...

Skrevet
Carsoft er jo uorginal. Orginalt BMW diagnoseutstyr koster jo skjorta ++++++++ . Carsoft er det folk bruke som regel! Etter hva jeg har lest og hørt skal dette fungere bra, men folk har problemer når de skal bruke USB utgang istede for 9pin eller hva datafolka kaller det

la ut en original Modic3, siste generasjon av modic som gjør ALT med bimmere frem til 04.

30K.

Ingen respons.

Den var dessuten nylig hatt på service og komplett med alt.

Skrevet

Ser ut som pluggen står rett ved siden av olje peile pinnen. Og ser ut som den runde pluggen.

Kan du ikke ta et bilde av pluggen ovenifra så er det lettere å se ?

Sikkert noen her inne som allerede vet ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...