pettmon Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 takk for mange svar AC.S leppa er en kopi og kostet 1200 på ebay . og til de som er intressert ga jeg 240 for bilen Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 12, 2008 Share Skrevet Mai 12, 2008 Gratulerer med fin bil! Høres ut som at du har gjort deg et godt kjøp også Hvor langt er herligheten kjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 240???????? Norges billigste E60? Var det noe auksjonsgreier eller? Er jo sånn borti 100 billigere enn normalt d jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 tenkte det kom noen reaksjoner ja . bilen var gått 193000km og det var div småfeil som jeg fikk fratrekk for , så jeg tror nok prisen er korrekt . det er nok en del biler til salgs som er overpriset Petter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Uansett norges billigste... Hvordan er utstyret på den? Utvendig ser det jo ikke ut som den bærer preg av km standen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Utvendig er den fin bortsett fra en del steinsprut og noen småriper . Av utstyr er det en del som mangler . soltak automat xenon ryggesensor sportseter ellers er det en grei bil og ting kommer etter hvert som jeg får tid og penger Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Automat på 2.2 litern kan du bare være glad du mangler... Når er jo selvfølgelig ikke jeg noen automat tilhenger, ved mindre jeg kjører diesel. Men aksen på 2.2 litern er dramatisk mye dårligere med automat. Du har jo iallefall skinn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Ja skinn er fint Grunnen til jeg savner automat er at jeg hadde det i 523 en . Så det er jo bare å venne seg til manuell . Og jeg har utvidet klima . navi . hengerfeste org. Så bilen er jo ikke helt ribbet . Og xenon skal jeg bygge inn . har xenon lykter på hånd . må bare finne ut om det er mulig å bytte Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Den var kjempe fin den: Så på en lignede, men han skulle ha over 3 for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Syns nå at 2,2 literen uten autolat går rimelig greit jeg da. For min del så var ikke autolat aktuellt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 Ja bilen går greit den . brukes stort sett av kona til jobb , da jeg har firma bil utenom . så jeg får kose meg med bilen kvelder og helger. og så har jeg jo isbilen til å leke meg med . kjører den på en gocart bane i nærheten og har vært en tur på rudskogen med den Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Syns nå at 2,2 literen uten autolat går rimelig greit jeg da. For min del så var ikke autolat aktuellt. Synes også den er kjapp i forhold hva jeg hadde trodd på en så stor bil, med så "liten" motor. Nå er jo riktig nok ikke bilen så veldig tung.... Har prøvd en automat med samme motor, og forskjellen var veldig merkbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Syns nå at 2,2 literen uten autolat går rimelig greit jeg da. For min del så var ikke autolat aktuellt. Synes også den er kjapp i forhold hva jeg hadde trodd på en så stor bil, med så "liten" motor. Nå er jo riktig nok ikke bilen så veldig tung.... Har prøvd en automat med samme motor, og forskjellen var veldig merkbar. Det tror jeg faktisk. Og autolaten er da 1 sek slappere på 0-100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 da har jeg fått front leppa , så denne måtte prøves . er ikke helt fornøyd med passformen , men den blir vel bedre når den blir limt fast Beklager dårlig kvalitet på bilder ( er tatt med mobil ) Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Grattis med E60! Gjør seg med litt schnitzer-effekter ja. Tror du er på sporet av noe der, selv om jeg for min del nå går litt bort i fra AC Schnitzer Har hatt min dose schnitzere, men skal aldri se bort i fra at det dukker opp en schnitzer i garasjen igjen ved en senere anledning Litt av "schnitzer-historien" E90 ACS3 2.0d- E60 ACS5 3.0d - E61 ACS5 2.5d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå