Gå til innhold

Min 520 E60

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tenkte det kom noen reaksjoner ja :lol: . bilen var gått 193000km og det var div småfeil som jeg fikk fratrekk for , så jeg tror nok prisen er korrekt . det er nok en del biler til salgs som er overpriset :lol:

Petter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvendig er den fin bortsett fra en del steinsprut og noen småriper .

Av utstyr er det en del som mangler .

soltak :(

automat :(

xenon :(

ryggesensor :(

sportseter :(

ellers er det en grei bil :lol: og ting kommer etter hvert som jeg får

tid og penger :wink:

Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skinn er fint :D Grunnen til jeg savner automat er at jeg hadde det i 523 en . Så det er jo bare å venne seg til manuell .

Og jeg har utvidet klima . navi . hengerfeste org. Så bilen er jo ikke helt ribbet . Og xenon skal jeg bygge inn . har xenon lykter på hånd . må bare finne ut om det er mulig å bytte 8)

Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bilen går greit den . brukes stort sett av kona til jobb , da jeg har firma bil utenom . så jeg får kose meg med bilen kvelder og helger.

og så har jeg jo isbilen til å leke meg med . kjører den på en gocart bane i nærheten og har vært en tur på rudskogen med den :D

scq12l5ze9h2h38rhsjw.jpg

df6e9lmjr99bz55ufq9n.jpg

Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå at 2,2 literen uten autolat går rimelig greit jeg da. For min del så var ikke autolat aktuellt.

Synes også den er kjapp i forhold hva jeg hadde trodd på en så stor bil, med så "liten" motor. Nå er jo riktig nok ikke bilen så veldig tung.... Har prøvd en automat med samme motor, og forskjellen var veldig merkbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå at 2,2 literen uten autolat går rimelig greit jeg da. For min del så var ikke autolat aktuellt.

Synes også den er kjapp i forhold hva jeg hadde trodd på en så stor bil, med så "liten" motor. Nå er jo riktig nok ikke bilen så veldig tung.... Har prøvd en automat med samme motor, og forskjellen var veldig merkbar.

Det tror jeg faktisk. Og autolaten er da 1 sek slappere på 0-100 :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

da har jeg fått front leppa , så denne måtte prøves . er ikke helt fornøyd med passformen , men den blir vel bedre når den blir limt fast :lol:

p3w2rrtyd0orv9457sh1.jpg

tgt0g904wwqial8fg60n.jpg

Beklager dårlig kvalitet på bilder ( er tatt med mobil )

Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med E60!

Gjør seg med litt schnitzer-effekter ja. Tror du er på sporet av noe der, selv om jeg for min del nå går litt bort i fra AC Schnitzer :o Har hatt min dose schnitzere, men skal aldri se bort i fra at det dukker opp en schnitzer i garasjen igjen ved en senere anledning 8)

Litt av "schnitzer-historien" E90 ACS3 2.0d- E60 ACS5 3.0d - E61 ACS5 2.5d

4jqhtw3yftna366vpiiq.jpg

f8wq3y4u5bk43ffekmh3.jpg

n6236categjfgj61fpio.jpg

c8iu11fhlacvzp4aa9gs.jpg

66pnfbf5msuiir7h0bd2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...