Gå til innhold

Min 520 E60

Anbefalte innlegg

Nja 540 er vel ikke billig uansett vilken modell det er . det er jo bare en drømme motor for de fleste av oss . Ellers har vi jo mulighet for å kjøpe eldre biler da . :D

Men jeg er stort sett fornøyd med 6er 2,2liter og 170 hk .

Komforten er stor ,bilen er meget stille og fin å kjøre .

Petter

Jeg synes nå at 520i med 2,2 motor går rimelig greit jeg. Er nå greit dreiemoment også med tanke på at dette er en bensiner.

Digge biler.

AC stylingen er kjempeflott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med sprek bil!

Har kjørt E60 520i 2.2 170hk både med manuell og automat, og man merker stooor forskjell:(

Personlig syns jeg denne motoren blir i minste laget på en så stor bil, men dette er jo smak og behag!

Dessuten er det jo alltid mulighet for pustehjelp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skillbill

Har aldrig synes at bilen er noe sprek . men det er en grei cruise bil .

Så til sitt bruk er bilen fantastisk god ,stille og comfortabel + det er en nydelig bil å se på

Petter

Hehe, e60/e61 er jo ikke ment å være noe annet enn en stor, komfortabel, kvalitetsfylt og luksuriøs cruiser, bortsett fra i M5-utgave da! Og 2.2l 170hk holder fint til cruising slik du sier! Var jo egentlig 520i jeg tittet etter, før jeg snublet over 525d til Ellingsen B. 8)

Og ja, e60/61 er nydelig å se på :D

Personlig syns jeg M-pakke ser penest ut, men det er jo ganske mange av de på veiene, så det er fint at noen (som deg) slenger på ACS-styling i steden :wink: Så vi får litt variasjon! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...