thorern86 Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 noen som har en sånn liggende? kobling vannpumpe-termostat. i nærheten av Hedmark..driver å bytter motor,men koed hadde ikke sendt med ny:(
TheBirg Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Du kan jo høre med orginalforhandler i ditt område da.... Er jo en plastdings, så så ille pris kan det ikke være for den. Eller så må du til Oslo.. GS bildeler kan jo hende har den. http://www.gsbildeler.no/
ChrZZ Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Ja, hvorfor ikke kjøpe fra koed, som du nevner at ikke gikk? Dem har jo drøssevis på lager: https://www.koed.dk/2.4.asp?katstate=br ... ermenuid=9 Alt fra 320 til 328 passer sammen.
TheBirg Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Fort som faen betyr vel at bilen skal gå idag\kveld Da blir det litt tregt fra KOED om man ikke vil betale for flyfrakt....
LianLi Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 GS bildeler er jo også i trondheim. Strandveien auto har vel også.
LianLi Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Trådstarter bor da vel i trondheim, eller? Edit: Åja, fikk ikke med meg at det var ved Hedmark
TheBirg Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Har du i det hele tatt lest første tråd ? EDIT: Ja, ser du har det nå
Yngvejos Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Jeg var å handlet et slik på bavaria idag. Det kostet 280kr med pakning. Jeg benytter tråden din til å spørre litt om lufting. Jeg har luftet den ved å ha tenningen på, varmeapparatene på max temperatur, så har jeg fylt vann helt til det sluttet å boble ut fra lufteskruen. Kjørte en tur for å få 90 grader på motoren. Lufta i varmeapparatet er kokvarmt og den ligger stabilt på 90 grader (har ikke turt å kjøre så langt denda.) Men slangen som kommer ut fra termostaten er helt kald. Burde ikke den bli varm med en gang motoren får 90 grader?
thorern86 Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 nå trenger jeg den ikke lenger! var en hugger som hadde.. men nå gjenstår bare olje,gasswire og luftfilterboks før det blir artig å se om den starter:P
Fliid Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 yngvejos, lukter feil luftingsmetode. slangen som kommer fra radiator og inn på huset er ofte kald, ved lengre tomgangskjøring blir den varm. Den som går ut og inn på radiator skal ha temp hele tiden. Om det er slik du sier og du ikke har mikset ut og inn så sier jeg som tidligere, lukter feil luftingsmetode og luft i systemet deretter
Yngvejos Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 yngvejos, lukter feil luftingsmetode. slangen som kommer fra radiator og inn på huset er ofte kald, ved lengre tomgangskjøring blir den varm. Den som går ut og inn på radiator skal ha temp hele tiden. Om det er slik du sier og du ikke har mikset ut og inn så sier jeg som tidligere, lukter feil luftingsmetode og luft i systemet deretter Det er den slangen som kommer ut nede på radiatoren, og som går inn til termostaten som er kald. Den øverste slangen som går ut fra termostathuset og inn på radiatoren oppe, blir varm og hard. En ting som er rart, er at temperaturen holder seg stabilt på 90 grader når jeg renner ned lange nedoverbakker også. (4km) Den er aldri over 90 grader, og den nederste slangen blir aldri varm. Jeg har greid å få varme i hele radiatoren en gang. Jeg luftet systemet som beskrevet i bentlymanualen.
Fliid Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Frisk som en fisk den. At den er kald den som går ut av radiator betyr at kjølingen gjør jobben sin, så det er godt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå