lurzrn Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Kan noen hjelpe meg å finne ut hvem som eier denne bilen? Reg nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Spøkelseskladden eller Casper (the friendly ghost) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 eieren til denne bilen er en person som ikke burde ha lov til å eie en bmw...fy pokker å grimt ...tror ikke noen her på forumet eier den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 ta kontakt med kenth auto..de som har bygget bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurzrn Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 ta kontakt med kenth auto..de som har bygget bilen.. Ja vet det er de som har bygget den:-) Var dare ute etter lakk koden på den,skal lakke en motorsykkel:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 da er du tilgitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurzrn Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 da er du tilgitt hehe. må jo være neon her som vet hvor den ruller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Tror du denne ruller? Er jo ikke kjørbar slik den er avbildet. Men er jo sikkert justerbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Tror du denne ruller? Er jo ikke kjørbar slik den er avbildet. Men er jo sikkert justerbar Er faktisk luft understell på den, et ganske avansert med trådløs fjernkontroll som kan styres på lang avstand tøft å se på, men kjøre komfort e jeg ikke sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M20gutt Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 fallt ikke i smak i det hele tatt... lakken kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigern1984 Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Jeg har sett denne bilen i Narvik av alle plasser. Tror duden er derfra. Når jeg såg den sto den på rødt lys med spinners som gikk mens den sto helt nedpå...Ble ganske forstyrret når hjulene gikk rundt mens den enda sto... Ut over det tror jeg han er fra Narvik men driver noe i Oslo-området hvis jeg ikke husker feil. Må nesten si meg enig med de som syns dette er for ekstremt. Er det rart BMW eiere blir assosiert med tullinger da eller? Det det kunne han ha gjort på en Civic eller noe lignende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Omg jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Er vel demobilen til StreetDesign det der. Du kan jo ringe å høre med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 ta kontakt med kenth auto..de som har bygget bilen.. Ja vet det er de som har bygget den:-) Var dare ute etter lakk koden på den,skal lakke en motorsykkel:-) Da trenger du jo nettopp de som har bygget (og lakket) den. De vet sannsynligvis bedre hva lakkoden er enn hvemdetmåttevære som eier den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå