doG Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Tok noen kjappe bilder, jeg får huske å ta ut barnesete neste gang jeg tar bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Setene skal ikke byttes, kun trekkes om.Men de hadde vel uansett ikke passet en coupe hvis det er den du skulle hatt de til. Hehe, var vel kanskje litt kjapp i avtrekkeren der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 Da er eksosen på plass: SuperSport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Pen bil, men hvrfor bytte om interiøret. Kler jo bilen utrolig godt med den fargekombinasjonen.. Ser litt mer hissig ut med nytt eksosanlegg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Da er bilen lakkbehandlet hos K2000 i Bergen. Etter behandlingen ble det lagt på tefcar, www.tefcar.no Resultatet ble skikkelig bra, lakken ble som ny Vanskelig å vise på bilder, men her er et forsøk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Pen bil! Bra du tar vare på lakken med litt skikkelig lakkbehandling. Hvordan syns du lyden ble etter at du skifta potte? Fornøyd? Fjerner dieselpreget når du får rette endestusser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Hvordan syns du lyden ble etter at du skifta potte? Fornøyd? Fjerner dieselpreget når du får rette endestusser Ja de dieselrørene måtte vekk med en gang. Men jeg merker ikke så mye forskjell på lyden egentlig, litt "grovere" kanskje, men ikke mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Ble jo blank og fin Flott bil! E46 holder seg veldig bra. Ser enda ikke utdatert ut, og mtech hjelper jo alltids på. Hold oss oppdatert? (med bilder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 Arbeidet med å trekke om skinnet har startet Her er slik det så utfør arbeidet startet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 Jeg har fått tilbake baksetet og er skikkelig fornøyd, de vet hva de driver på med disse folkene. ... og den herlige lukten da De jobber med dørene og et av forsetene nå slik at jeg kan bruke bilen. Noen detaljer, jeg valgte å bruke perforert der det før var "firkanter" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Hvor får du gjort denne jobben? Ca pris hvis du vil dele det med oss andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Dette ble jo knallfint:) Ser ut som de har gjør en bra jobb vedr bytte av farge på setene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Lyst å dele litt info om dette? Er dette mulig å gjøre med soffseter? Fra stoff til skinn that is? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Hvor får du gjort denne jobben? Ca pris hvis du vil dele det med oss andre? Jeg får forhåpentligvis regningen i morgen så får vi se hva det havner på. Hva tror du prisen blir? Det er http://www.vinylservice.no som gjør denne jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Lyst å dele litt info om dette? Er dette mulig å gjøre med soffseter? Fra stoff til skinn that is? Det er mest vanlig å skifte fra stoff til skinn, å skifte skinn slik jeg gjør bare pga. av farge er faktisk ganske uvanlig ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå