Bjørnar_ Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Lekker bil! Interiøret er jo faktisk finere enn det som er levert i standard skinnutførelse spør du meg! Lekker med dørhåndtakene med sømmer og hele pakka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Jau, takk for det. Dørhåndtakene er faktisk original slik. Har fikset litt på lys og grill nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 PEN bil du har:D Drømme bil! Står en 330xi tilsalgs på bavaria i molde men desverre er lommeboken min forliten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Hmm! Syns kanskje den var penere før de mørke baklyktene og den sorte grillen, men det er nå min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 hvordan type baklykter er dette:) Syns den kledde sorte nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Har kjørt forbi deg i firmabil på motorveien mot byn en gang...Ganske fet bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 hvordan type baklykter er dette:) Syns den kledde sorte nyrer Du, det var bare en test egentlig, bestilte noe vinyl fra www.rvinyl.com men det ble såpass bra at det står på enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Har kjørt forbi deg i firmabil på motorveien mot byn en gang...Ganske fet bil du har der Hmmm... må ha vært en annen, jeg lar ingen kjøre forbi meg hehe Takk for kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Det er gått en stund siden jeg postet oppdateringer her, på tide nå. Har fått Angel eyes og nye felger til vinterdekkene siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Nydelig! Hvor bestilte du angeleyes? Og hvilke er det? Samme gjelder silver vision pærene også. Morsom bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Ble sint i blikket nå Strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Nydelig! Hvor bestilte du angeleyes? Og hvilke er det? Samme gjelder silver vision pærene også. Morsom bil dette Jeg valgte AE fra Umnitza: http://www.umnitza.com/product_info.php ... ts_id=1198 4300k Silver Vision selger de på Clas ohlson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Ble sint i blikket nå Strøken bil takk takk, begynner å bli fornøyd nå. M3 speil og litt senk fremme mangler. Har nettopp bestilt nye sommerfelger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Jeg har tatt meg en for liten titt under Arenum treffet ser jeg... men lakken fikk jeg med meg. Enda et godt eksempel på atBilder ikke forteller alt Likte felgene du har bestilt. Minner meg litt om Keskin kt4 som jeg også tror hadde passet bilen din bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Likte felgene du har bestilt. Minner meg litt om Keskin kt4 som jeg også tror hadde passet bilen din bra Jeg skulle ha noen felger til vinterdekkene, det er litt mer "sommerpreg" over de Keskin felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå