Cato K Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Nå har eg kjøpt mg ein bmw som eg ska bruka te å pendla te jobb med. Ska fiksa ein del på an. An blei nett eu-gokjendt og ein del deler er byttet. Så den e heilt grei, og kan bli bra:) Noen planer: - Felger - Senke den 60/40 - Skifte ut org. lykter - Ny lakk - Sote rutene - Ny frontfanger, bakfanger - Effektanlegg litt bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato K Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 Noen deler som eg bestillte i dag: Frontlippe: Bakrute senker: Kvite blinklys: Baklykter: Eksos: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Sjå der ja Kan bli bra med planene dine. Blir spennende å se når du skal montere Rieger gt leppe til m3 front på org. front, og coupe baklys og bakrutesenker på sedan Godt å se at du har bytta ut Vectra'n ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato K Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 Sjå der ja Kan bli bra med planene dine. Blir spennende å se når du skal montere Rieger gt leppe til m3 front på org. front, og coupe baklys og bakrutesenker på sedan Godt å se at du har bytta ut Vectra'n ihvertfall fant kje bilde av dei eg sko ha, mn e nett like.. så de blir rette deler;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Sjå der ja Kan bli bra med planene dine. Blir spennende å se når du skal montere Rieger gt leppe til m3 front på org. front, og coupe baklys og bakrutesenker på sedan Godt å se at du har bytta ut Vectra'n ihvertfall fant kje bilde av dei eg sko ha, mn e nett like.. så de blir rette deler;) Hehe, skjønte det. Måtte bare tulle litt med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato K Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 har prøvd mg litt på soting av dei org. baklyktene. blei betre enn org. jaffal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå