Jesse Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 Nå er kassa ute folkens Ser lyst ut nå Gleder meg til og få fart på den altså! nydelig bil, selv om jeg har hatt problemer med girkassen:)
egil s Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Kan fort hende du endrer mening om salg når du får kjøre den Dessuten er det jo en veldig spesiell bil. Vekker greit med oppmeksomhet, og ser ikke så gammel ut som den er. Går i rett linje omtrent som en e36 M3 3.0, litt tregere fra 0-100, men jeg tror nok at den er kjappere fra 50-200. Uansett tror jeg problemem er glemtnår du tar din første skikkelige tur etterpå.
Jesse Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Hehe sant nok. De brukte et apr timer på og få kassen ut. Og kassen er nå inne. De svenskene har sendt meg feil kasse, da den ikek er den samme selvom de sa det. er anderledes kasse. Han som setter den i skal tilpasse oljeslanger etc for og få det til og passe. Jod, fikk kjørt 200-300 mil på de få dagene jeg hadde den. Klart morsom bil ja! Så vi får se hva som skjer hehe.. Ja folk stopper visst innom garagen til han som bytter den og spør om hvordan bild et er og sånt =) morro, husker den vekket rimelig bra med oppmerksomhet.
Jesse Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 Nå er bilen ferdig Alt skal visst fungere nå. Deilig altså. Skal hente den etter jobb idag! Gleder meg som en unge, hehe.
Jesse Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 Hehe ja det gjør jeg! Har ventet ganske lenge nå. Og det 4'de verkstedet den står på. Gleder meg Den står RETT ved rudskogen, så blir nok og ta en tur innom, både idag og imorgen.
egil s Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Høres bra ut, ting ser værre ut for min del. Har sprengt to radiatorer på 10 dager og verkstedet tror det er toppakning. For min del ser den nå ut som bilen blir satt bort for året og motoren blir plukket i filler, skal se om jeg kanskje finne på noe morsomt med den. Skal se om det går ann å plane/porte e.l samt at hele motoren skal shines opp slik at jeg med stolthet kan åpne pansret i framtiden å vide fram en strøken maskin. Dette betyr også at jeg må framskynne nybilplanene mine med nesten et halvt år. Uansett kjekt å høre at du endelig får bruke bilen etter så lang tid.
Jesse Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 Ah! Det er typisk vettu! Topp-pakningen også da. Har kvittering på at det har blitt byttet topppakningER på min fra trondrud. Den er på 48.000 :/ Gi tilbakemelding når du har fått noe svar på hva det er da!
Jesse Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 Tok noen nye bilder etter regnværet idag =)
Jesse Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 Nei har forsåvidt ikke det. Om den ikke blir solgt så "gjør" forsåvidt ikke det noe, hehe. Er en veldig bra bil, som er kjempe morro og kjøre. Trenger liksom ikke kjøre hardt med bilen, ligger på 2000 rpm og gir forsiktig på og hører 12'ern knurre er deilig!
bmw pat Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Hei sann. Har kikket på 850 en stund, og er litt sugen på å bytte ut e39'en. Har ikke testa noen 850 enda i og med at det ikke er noen til salgs i nærheten av meg. Lurte bare på hvordan den er å kjøre. Tror du den vil føles "gammeldags" i forhold til en e39 f.eks. Tenker da på comfort, støynivå osv.
Jesse Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 Takk for kommentaren, kunne tenkt meg felger som det var litt mer kant på. Syntes allikvel bilen kler disse felgene IRL. Bmw pat. Hvordan den er og kjøre er litt vanskelig og beskrive. Spørs litt, er nok et mer sportslig preg over 850. Støynivå, før uten powerfilter kunne man ikke høre motoren når man satt i coupen. Den er ekstremt stillegående! Så om jeg skulle hatt denne en stund ville jeg nok tatt av katalysatorene for og få et litt bedre lydnivå. Det er jo smak og behag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå