Gå til innhold

e30 325ix(320 16v turbo)

garnes racing
 Share

Anbefalte innlegg

skal den kjørews m rwd så kjøp deg et rwd karroseri og ikke herp en ix. disse er totalt forskjelige i gulv og innerskjermer foran og vil heller ikke funke noe serlig som rwd.

påstandene dine må du nok utdype noe mere en de dær;)

så har de seg slik at jeg liker ikke vanlig e30,må være ix karroseri eller m3. blir null modifisering i gulvet,så den dagen jeg bestemmer meg for å selge kan den bygges tilbake til ix om ønskelig.

heter ikke å¨hærpe,heter å gi bilen effekten den fortjener!

en vanlig e30 er lik utvendig som en ix. det er kunn hjulbuelistene m kanalskjørt som er forskjelig utvendig.

ix har dempertårna rett opp og rwd heller den litt inover. rwd fjærbein forran passer heller ikke da det er en del forskjelder forran i forstilinga. bærearmer. fjærbein osv osv.

så kan ikke helt skjønne hvorfor du skal herpe en ix v og bygge den om til rwd. ved og begynne med et rwd karoseri sparer du deg for extremt mye jobb og utgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal den kjørews m rwd så kjøp deg et rwd karroseri og ikke herp en ix. disse er totalt forskjelige i gulv og innerskjermer foran og vil heller ikke funke noe serlig som rwd.

påstandene dine må du nok utdype noe mere en de dær;)

så har de seg slik at jeg liker ikke vanlig e30,må være ix karroseri eller m3. blir null modifisering i gulvet,så den dagen jeg bestemmer meg for å selge kan den bygges tilbake til ix om ønskelig.

heter ikke å¨hærpe,heter å gi bilen effekten den fortjener!

en vanlig e30 er lik utvendig som en ix. det er kunn hjulbuelistene m kanalskjørt som er forskjelig utvendig.

ix har dempertårna rett opp og rwd heller den litt inover. rwd fjærbein forran passer heller ikke da det er en del forskjelder forran i forstilinga. bærearmer. fjærbein osv osv.

så kan ikke helt skjønne hvorfor du skal herpe en ix v og bygge den om til rwd. ved og begynne med et rwd karoseri sparer du deg for extremt mye jobb og utgifter.

jeg VET hva forskjellene er,er påstanden din på hvorfor de ikke vil fungere som rwd du bør komme med en god forklaring på! har nok bygget biler i så mange år at jeg vet litt av hvert,

å de er meget lite jobb på dette prosjektet.å hva de koster bygge har du desverre null begrep på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja. du får tro hva du vil. men for meg virker du som en sta jypling som ikke har helt greie på e30.

men lykke til med prosjektet. blir sikker bra når det er ferdig. skal bli gøy og følge utviklinga på dette, håper du dokumenterer med mye bilder

men du kan jo begrunne hvorfor du liker utsendet på ix og ikke en vanlig rwd da det kun er hjulbuelister og kanalskjørtene som skiller på utsendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sta jypling ja,men jeg er da tørr bak øra i de minste jeg;) liker utgangspunktet,e30 er en i mengden.ix er en av få.

hvorfor kjøpe en opprusta e30 som har blitt retta i alle retninger for "verdensmestere" har bretta rundt vær en lyktestole?hehe:)

å for å være kvervulant,du glemte leppa på bagasjelokket;)

blir full dokumentering under byggeprosess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...