TSL Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 skal den kjørews m rwd så kjøp deg et rwd karroseri og ikke herp en ix. disse er totalt forskjelige i gulv og innerskjermer foran og vil heller ikke funke noe serlig som rwd. påstandene dine må du nok utdype noe mere en de dær;) så har de seg slik at jeg liker ikke vanlig e30,må være ix karroseri eller m3. blir null modifisering i gulvet,så den dagen jeg bestemmer meg for å selge kan den bygges tilbake til ix om ønskelig. heter ikke å¨hærpe,heter å gi bilen effekten den fortjener! en vanlig e30 er lik utvendig som en ix. det er kunn hjulbuelistene m kanalskjørt som er forskjelig utvendig. ix har dempertårna rett opp og rwd heller den litt inover. rwd fjærbein forran passer heller ikke da det er en del forskjelder forran i forstilinga. bærearmer. fjærbein osv osv. så kan ikke helt skjønne hvorfor du skal herpe en ix v og bygge den om til rwd. ved og begynne med et rwd karoseri sparer du deg for extremt mye jobb og utgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garnes racing Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 skal den kjørews m rwd så kjøp deg et rwd karroseri og ikke herp en ix. disse er totalt forskjelige i gulv og innerskjermer foran og vil heller ikke funke noe serlig som rwd. påstandene dine må du nok utdype noe mere en de dær;) så har de seg slik at jeg liker ikke vanlig e30,må være ix karroseri eller m3. blir null modifisering i gulvet,så den dagen jeg bestemmer meg for å selge kan den bygges tilbake til ix om ønskelig. heter ikke å¨hærpe,heter å gi bilen effekten den fortjener! en vanlig e30 er lik utvendig som en ix. det er kunn hjulbuelistene m kanalskjørt som er forskjelig utvendig. ix har dempertårna rett opp og rwd heller den litt inover. rwd fjærbein forran passer heller ikke da det er en del forskjelder forran i forstilinga. bærearmer. fjærbein osv osv. så kan ikke helt skjønne hvorfor du skal herpe en ix v og bygge den om til rwd. ved og begynne med et rwd karoseri sparer du deg for extremt mye jobb og utgifter. jeg VET hva forskjellene er,er påstanden din på hvorfor de ikke vil fungere som rwd du bør komme med en god forklaring på! har nok bygget biler i så mange år at jeg vet litt av hvert,å de er meget lite jobb på dette prosjektet.å hva de koster bygge har du desverre null begrep på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 ja ja. du får tro hva du vil. men for meg virker du som en sta jypling som ikke har helt greie på e30. men lykke til med prosjektet. blir sikker bra når det er ferdig. skal bli gøy og følge utviklinga på dette, håper du dokumenterer med mye bilder men du kan jo begrunne hvorfor du liker utsendet på ix og ikke en vanlig rwd da det kun er hjulbuelister og kanalskjørtene som skiller på utsendet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garnes racing Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 sta jypling ja,men jeg er da tørr bak øra i de minste jeg;) liker utgangspunktet,e30 er en i mengden.ix er en av få. hvorfor kjøpe en opprusta e30 som har blitt retta i alle retninger for "verdensmestere" har bretta rundt vær en lyktestole?hehe:) å for å være kvervulant,du glemte leppa på bagasjelokket;) blir full dokumentering under byggeprosess. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garnes racing Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 mulig å ta seg en tur bortom i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garnes racing Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 de er de altid,men bygger cosworth om dagen.kunde bil som skal være ferdig iløpe av uka,fikk levert strippa bil,en haug med deler så mye jobb:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 okai, men da kjem i innom, na garasjen på venstre sia av veien om man kjem fra bensinstasjon ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garnes racing Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 e værtfall heime fra lørdags morgåen,send meg mld å høyr om ej e heime da 91783764 før du tek turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garnes racing Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 prosjektet vurderes solgt,har ikke tid til å gjøre de færdig på en god stund pga mye arbeid osv. de meste av deler som skal til for gjøre den ferdig er med. 40000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Er jo ikke første gang man putter cossie i E30, gikk jo en fet en her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Kan jeg spør hvor du kjøpte denne bilen ifra? tror kanskje dette er gamlebilen til en kompis av meg....har ikke handlet denne fra Godøy vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garnes racing Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2008 bilen har aldri hvert på godøya,en kompis har hatt bilen siste 8 åra ca. da ble den handla i oslo på auksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engine Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 har du en stikkaksling til over du da sia du ska ha bakhjulstrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå