Gå til innhold

e30 325ix(320 16v turbo)


garnes racing
 Share

Anbefalte innlegg

dette er vel litt å banne i kirka men...skit au :lol:

87 mod 325ix dørs,alt nytt i understell,

17" felger

60mm senking

motor å gir valg endte opp på de vi kan.... 8)

bilen står nå klar for montering/tilpassing av motor/gir,

meste av deler ligger rundt om i verkstedet klart.6bil3a8zjtajrw2h1gea.jpg

6bil3a8zjtajrw2h1gea_thumb.jpg8kr9gwnqm72pzfah2ow8.jpg

pgyikm24wrblmv6a2cge.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka so fær de te å tru de da? hehe :wink:

blir nok de ja,330hk i første omgang :D

Hehe, er vel det dere er skikkelig gode på har jeg forstått. Kjenner både Vegard og Edvard så har fått hørt at dere er flinke på Cosworth ;)

Blir nok bra det med en liten lett E30, 330hk og bakhjulstrekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på et E30-forum (r3vlimited eller e30tech) at ix drivverket faktisk tålte opp til 450hk om man tar det ganske pent og ikke drar i gang for hardt osv... Men hvor pålitelig det er vet jeg ikke... hehe. Stiller meg litt skeptisk til den påstanden men... Nm har vel en del å si også. Men blir da interessant å se likevel, selv om det er trist at en ix avgår/har avgått med døden... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at du sier dette trådstarter!

BMW 325ix sitt 4x4 system er samme ferguson systemet som Sierra 4x4 Cosworth har. Ergo verken sterkere eller svakere. En kjennsgjerning bl.a cossiene er at 4x4 systemet begynner å slite idet man passerer 300hk.

Seff ikkeno problem å knekke det med orginaleffekten på 220 heller da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal den kjørews m rwd så kjøp deg et rwd karroseri og ikke herp en ix. disse er totalt forskjelige i gulv og innerskjermer foran og vil heller ikke funke noe serlig som rwd.

påstandene dine må du nok utdype noe mere en de dær;)

så har de seg slik at jeg liker ikke vanlig e30,må være ix karroseri eller m3. blir null modifisering i gulvet,så den dagen jeg bestemmer meg for å selge kan den bygges tilbake til ix om ønskelig.

heter ikke å¨hærpe,heter å gi bilen effekten den fortjener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at du sier dette trådstarter!

BMW 325ix sitt 4x4 system er samme ferguson systemet som Sierra 4x4 Cosworth har. Ergo verken sterkere eller svakere. En kjennsgjerning bl.a cossiene er at 4x4 systemet idet man passerer 300hk.

er nok ikke samme styrke i ix delene,spinkelt i forhold til cosworth.

å når de gjelder 4x4 cosworth så tåler de mye mere en 300hk med hardt bruk,di som kjenner meg vet hvordan jeg har behandlet assoterte cosworther;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen på filmen har fått sykt mye deng,har ikke knekt noe:)

dummie motor blir gjort klar nå så om en ukes tid burde mye ha skjedd,

blir kappa ut endel av torpedoveggen for å sveise inn fra forden så alle vaierne til clutvh,gass,brems blir rett.bremsekraftforsterkern i bmw`n må vike så selholm pedalboks blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...