Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har det blitt av de fine sorte baklampene man fikk tak i til E30? Til pre-face finner jeg ingenting og til faceliften finner jeg bare stygge Lexus-lamper og noen andre som ser ut som Volvo 240 lamper? Har de gått ut av produksjon?

Skrevet

Til prefacelift/M3 får man kun tak i sorte baklamper med "krystall look". Kan diskuteres hvor bra det ser ut... Bildet er hentet fra PPF, der de også selger disse.

m14.JPG-for-web-LARGE.jpg

Skrevet

Fant en side i UK som hadde både til pre-face og facelift men de sendte KUN i UK og til Irland :?

Skrevet
Fant en side i UK som hadde både til pre-face og facelift men de sendte KUN i UK og til Irland :?

Har du en link?

Skrevet
Skrevet

Er på utkikk etter de selv skjønner du. Kjøp med et sett til meg også da, hvis du bestiller derfra ;)

Skrevet

På BMWCCN sitt forum leste jeg nettopp at alle de i utlandet som annonserer at de har disse lyktene er gått tom pga. opphørt produksjon. De selger egentlig sånne lykter som bl.a. GS , og bruker bildet bare som illustrasjon.

Noen her som vet mer om dette?

Gjelder dette isåfall ovennevnte firma også?

Gjelder dette bare prefacelift-lykter?

Skrevet

Det kan se ut som de er tomme for disse lampene nedover i europa også ja. Da får man bare prøve å få tak i brukt da :?

Skrevet
Er det slike som jeg har på bilen min du skal ha Frankern???

Nope, facelift ;)

Disse:

2_1117051271.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...