Emil90 Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Kjøpte bilen en e46 99' i Mars. Til da hadde den bare hatt en eier. MEN interiøret var slitt: Hva kan jeg gjøre, utennom å kjøpe nytt eller brukt deksel? Noen som vet hvordan jeg kan få ut dekslene?
Lars89 Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Kan jo forsåvidt prøve å lakke dekselet rundt girstanga. Er bare å klemme sammen nedert på belgen. Under der sitter det to skruer. Det andre dekselet er det nok litt verre med.
Emil90 Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 Fant ut hvordan jeg skulle ta ut dekselet rundt girstanga nå. Takk:) Noen muligheter for å finne lakkkoden på det orginale interiøret?
S.Arnesen Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 vet at man får kjøpt slike lister på gs bildeler. kanskje de har peiling på lakkkoden? eventuelt om du får kjøpt en ny. en slik en kan vel ikke koste allverdens?
Anderslien Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å fått tak i brukt eller kjøpt nytt. Blir aldri bra hvis du skal lakkere det der. Gå på ebay, så finner du garantert delene du er ute etter. GS har den plata ved girstanga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå