frode syra Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Rattet passer ikke biler som er produsert før 01.06.det fikk jeg opplyst på Bavaria stavanger..og biler som ikke har elektronisk speedpedal.
frode syra Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Rattet passer ikke biler som er produsert før 01.06.det fikk jeg opplyst på Bavaria stavanger..og biler som ikke har elektronisk speedpedal.Må da ha det gamle rattet
BMW E12 M535i Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 Rattet passer ikke biler som er produsert før 01.06.det fikk jeg opplyst på Bavaria stavanger..og biler som ikke har elektronisk speedpedal.Må da ha det gamle rattet Unnskyld, men dette har vært diskutert og undersøkt i det vide og det breie i denne tråden. Litt gammelt nytt, (og feilaktige...) opplysninger dette her. Rattet passser til ALLE E46 om man er villig til å bytte noen deler i navet på visse modeller pre-facelift, og evt. putte inn multifunkjonskabelen om dette ikke er på bilen fra før av. På noen prefacelift E46 går rattet rett over uten NOE SOM HELST bytting av deler. Dette er det folk her på forumet som har gjort. Dette ser man imidlertid av chassisnr på bilen. Bavaria i Stavanger, driver tydeligvis å bare slenger ut noe de TROR... (og det kan de gjøre i kirka spør du meg... oppgitt KJEMPESUKK) Rattet er som jeg har sagt mange ganger i tråden før deg (om du hadde tatt deg tid til å lese...) BOLT ON på ALLE facelift E46. Rattet er solgt til en med facelift E46, så slapp av... dette ordner seg skal du se... Litt unødvendig å fylle salgstråder med unyttig og URIKTIG informasjon spør du meg... Beklager, men MÅTTE bare få det ut... Cheers =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå