DotTk Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Jeg vet dette ikke er noe bilrelatert, men trenger hjelp til å vinne et bluray videokamera. Konkuransen avsluttes imårgen kveld. Gå innpå http://lister.vg.no/?do=show&id=13402 og stem på Flying Pål... Spre det til alle du kjenner.. Takker for støtten... Litt lengre nede i tråden er det en smakebit av en Z4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Dette for å få filmet masse gode bmw filmer i god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 hehe hvem trenger ikke det men som den gentle mannen jeg er gir jeg herved min stemme til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 spam? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 skinke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Takker for stemmer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adsome Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 da var min stemme og på plass;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Ja, hvorfor ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Da er min stemme lagt inn, men da forventer jeg du deler helaftens HD-Underholdning til oss framover her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huseby Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Morsom filmsnutt Min stemme er registrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Takker for støtten. Håper det kommer flere. Her er en liten smakebit av en Z4 http://www.youtube.com/watch?v=puuc23VG4eA format ble litt feil på youtube pga Widescreen som orginal er. (filmen er ikke ferdig, så det blir bare en liten smakebit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Hvorfor ikke;) Stemme avgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 bra... da håper jeg det kommer litt flere idag. trur konkuransen avsluttes ikveld. Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Da venter jeg spent på masse bluray filming. Stemme er selvfølgelig avgitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 ja hvorfor ikke du har fått min stemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå