TOO FAST Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 e30 85 mod selges til høysbydene over vrakpant bilen er ribbet helt har det meste av delen uteom motor å gir å seter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Hmm.. Kor står bilen? Og den er sån som på bildet nå sant? Korleis er det med papirer osv? Mvh Bjarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 ja den er sånn har tatt av framskjermene men de ligger her \ papirer er i orden bilen står i hedemark , selges eller så går den på dynga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 rust ? eller rust fri ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 tipper den ikke er rustfri i og med at alternativet er å vrake den. er ikke værre enn å hente den. taper ikke akkurat mye på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 har nemelig en rust holk som er i samme tilstand som skal bli gatebil så hadde vert fint med mindre rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 rust finnes ja på de normale plasser . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 leveres i løpet av uken til hugging hvis ingen er int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Interessert i å sende den i oppkrav slik at jeg kan drite i å hente den så du taper fraktkostnadene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Interessert i å sende den i oppkrav slik at jeg kan drite i å hente den så du taper fraktkostnadene? ... hva mener du med noe sånn ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Er jo det du gjorde når du ville kjøpe deler av meg. Tok kontakt og avtalte kjøp, og hentet ikke delene slik at de ble sendt tilbake til meg. Jeg tapte da frakta på delene pga. din useriøshet. Ikke den største summen å tape, men prinsippielt meget surt. Leste også på forumet at du har gjort det samme til minst en annen person. Så kom ikke her å lat som du ikke vet hva jeg snakker om. Kan jo ta en titt i tråden under og se. Er ikke bare meg du har vært useriøs med. Slikt må du regne med å bli konfrontert med. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... &start=150 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 ok er mulig jeg ikke hentet den vingen. men jeg synes ikke du er spesielt seriøs eller da når du går inn å ødelegger salgstråden min på denne måten så et forslag til deg hold deg unna salgstråder med sånne utalelser greit at du legger negativ erfaring ang meg . men ta det et annet sted mvh kai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Du var jo for feig til å svare på Pm'ene jeg sendte deg, så noen plass må jeg jo nevne det. Synes eventuelle kjøpere har rett til å vite at du ikke er til å stole på. Så har de mulighet til å ta noen forhåndsregler dersom de skulle bestemme seg for å kjøpe noe fra deg eller selge deg noe. Dessuten var det ikke jeg som sendte den vingen. Jeg sendte deg noen motorfester. Iogmed at du tydeligvis ikke har fullstendig oversikt over ting du bestiller og ikke henter, så låter det som at dette er helt vanlig for deg å gjøre. Du er ikke mann nok til å beklage hendelsen en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 sier bare til sånne som deg å det er.... .. latterlig. veldig barnselig men ..du får ha lykke til i livet gidder ikke å bruke energi på sånne som deg... kan jo bare levere den på huggeri jeg forlanger jo ikke mere eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2008 da er bilen levert huggeri blir vel spiker nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå