Hankook Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Noen som har noe peiling på hvor mye senk det er på bilen min? Hvis det er til noen hjelp så har jeg 235/40-18" dekk på.
///MPower Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 jeg vil tippe 60\40 som er seget litt så sikkert 70\50 nå tipper eg
Diesel power Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Minst 40/60 ihvertfall. Vil anta at det er det også jeg da. Nok ihvertfall Pen bil og fin farge, men etter eller annet med de sideskjørtene jeg ikke klarer å sette fingeren på. Kanskje mangel av samme høyde bak er årsaken? Flere bilder?
Espen^^ Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 fint senka den der eg har 50/35 på min , den er alt for høy fremme. det der er sikkert 60/40 ? Ot: Noen her som har erfaring med lowtech fjærer?
ingard Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Fin bil. Har du flere bilder? Det der må være 60/40 minst..
Hankook Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Takker, for posetive komentarer. Er veldig usikker på hvor mye den er senket selv. Den er godtjent senket men står bare masse tall i vognkortet. Er noen lila fjærer på og gule koni, + senkeskåler. Skal få ordnet noen bilder til av bilen etter jobb idag siden det var ønsket:-D
Hankook Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Jeg tror det er Vogtland fjærer som sitter på bilen, ikke 100% sikker men jeg tror det. Noen som kan tyde noe ut av det som står i vognkortet? " Godkjent med senkesett merket foran:VA 951030 K ANT.VIND 6,5 BAK HA 951031 ANT.VIND 9,5. "
mbkomfort Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 "Ant.vind" er antallet spiraler/vindinger i fjærene. de idiotene i bt teller/kontrollerer dette for at du ikke skal kunne kappe fjærene. De ligger under bilen å klorer og kontrollerer når de skal godkjenne hehe
S.Hafsmo Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 hvis du veit det er vogtland fjærer kan du kontakte dem og gi de tallene du har så får du vite hvor mye senk det er. her ser du 60/30 (lowtec/bilstein B8 kombo), men man må være obs på at 60/40 er ikke nødvendigvis lik fra levrandør til levrandør. og forresten så stemmer jeg for M5 bakfanger for en litt mere komplett look. ellers veldig fin bil!
Hankook Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 Er på jakt etter M5 bakfanger, har vært på jakt etter brukt over lengre tid men ikke noen treff til nå. Noe usikker på hvor jeg bør kjøpe ny ifra heller, da denne er rimelig dyr. Kom over en plass der det stod noen like fjærer til salgs, og der stod det 40/15, synes dette virket lite, for den er rimelig lav. har riger infinety lippe framme, og fra den og ned til bakken måler jeg 6.5cm. klaring på verksted gulvet.
S.Hafsmo Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 hehe, ja man skulle ikke tro at min var senka 20mm mere fremme. har du et bilde rett fra siden torbjørn?
ingard Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 hehe, ja man skulle ikke tro at min var senka 20mm mere fremme. har du et bilde rett fra siden torbjørn? Det skal vel sige enda litt mer? Men hvis det der er det lowtec kaller 60, så blir jeg litt i tvil om det blir lowtec neste gang. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå