Gå til innhold

-SVINDLER- Stian Willesrud


David
 Share

Anbefalte innlegg

Stian Willesrud -- Willesrud autoservice

Tlf: 99366573

adresse:

rudsbakken 2

3430 Spikkestad

Fant denne annonsen på finn og bimmers: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12878981

Var på jakt etter orginal cd-spiller til e39.

Tok kontakt med Stian Willesrud og vi vart enige om at eg skulle betale 1500kr for cd og mid.

Han ville at eg skulle betale på forskudd på grunn av at han hadde dårlig erfaring med folk som ikkje hadde betalt for seg før.

Eg tenkte det ville gå greit, mannen virka seriøs.

Betalte 1500kr for en måned siden, eg har ikkje fått cd/mid og det er nå umulig å få kontakt med han. Har prøvd å ringe, har også sendt mange mailer uten å få svar.

Tenkte eg skulle legge ut dette på bimmers for å advare andre mot han.

Mvh David

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjøper som bestemmer om han vil utbetale beløpet etter at han har fått varen. Slik kan kjøper selv finne ut om varen tilfredstiller før selger får pengene sine. Har brukt denne betalings garantien selv flere ganger begge veier og kan ikke si annet enn at det anbefales hvis det er snakk om en del penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den betalingsgarantien er det samme prinsippet som paypal og andre betalingstjenester på nett. Har også betalt via det og det funker bra.

Ang oppkrav er ikke det så fint og flott heller, da man med useriøse folk plutselig kan måtte betale masse i frakt tur/retur hvis kjøper ikke betaler ut varen på posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg skulle kjøpe noe av ville at jeg skulle bruke payex.

Selger lagde seg en hotmail adresse faktisk: payex@hotmail.com

Sendte flere mailer og instruerte hvordan dette skulle gå til.

fyren hadde dysleksi så det så jo noe rart ut. :)

Bra jeg var sånn noen lunde oppegående..

hahehaehaehea :lol:

men over til Stian Willesrud, har han et nick her på bimmers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den betalingsgarantien er det samme prinsippet som paypal og andre betalingstjenester på nett. Har også betalt via det og det funker bra.

Ang oppkrav er ikke det så fint og flott heller, da man med useriøse folk plutselig kan måtte betale masse i frakt tur/retur hvis kjøper ikke betaler ut varen på posten.

På paypal så blir pengene overført i det du sender dem, der er det ingen funksjon som lar kjøper "godkjenne" varen før pengene blir utbetalt til selger.

Du kan derimot kreve penger tilbake fra paypal om det skulle være noe galt/feil med varen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...