635csi Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Liker nok best den siste utgaven jeg også ja
Jås Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Er dårlig til å gi bud gitt,men vil jo ikke betale mer en nødvendig,spes siden det ikke er strøkent.. Hvordan er det å få fraktet noe slikt da foresten? Kan være jeg kjenner noen truckere som kjører forbi der,det hadde jo blitt billigst...
635csi Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Et strøkent dashbord ville jeg hatt ca 600,- for, så dersom vi sier 200,- for dette da? Kan være behjelpelig med å evt. levere det til noen du kjenner som kjører forbi her ja. F.eks. på fergekaia på Halsa.
Jås Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Ok,nå har jeg forhørt meg litt,og de kjøre avogtil forbi halsa. Men han visste ikke når de var forbi der neste gang,og skal si ifra,så inntil videre avventer jeg litt til jeg får nærmere beskjed om det er greit for deg? Tror ikke det lønner seg å sende på noen annen måte...
635csi Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Bare si fra du, så ordner det seg sikkert.
bmwmaxi Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Det dashbordet er til facelift fra 80- Den tidlige utgaven har ikke høytaler giter på mitten.
635csi Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Det dashbordet er til facelift fra 80-Den tidlige utgaven har ikke høytaler giter på mitten. Takker for oppklarende info, så slipper vi å spekulere mer på det
635csi Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Tregt delesalg til E21 kan man si, så jeg har nok igjen det meste som er avbildet i første innlegget. I tillegg fant jeg div. bakerst i garasjen i dag. Vet ikke om det kan være interessant, men tar med noen dårlige bilder hvertfall: - Innsugsmanifoil - Div. braketter for støtfanger foran og bak - Komplett nye bremsesko bak til trommelbrems - 2 tannstenger i ukjent tilstand - Komplett viskermekanisme - Komplette blinklys foran - Bagasjelokk i middels tilstand Ellers er det bare å spørre, så skal jeg lete over delene igjen for å være helt sikker.
Jås Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Hei,drar frem denne igjen jeg... Har du fortsatt det dashbordet? Har vært vanvittig treig,beklager det...men har kanskje noen som kan hente det iløpet neste uke om du har det...
635csi Skrevet August 26, 2009 Forfatter Skrevet August 26, 2009 Hei du Kan ikke minnes å ha solgt det nei, så det ligger nok her en plass i delelagret. Raskeste måten å få tak i meg ved en evt. planlegging av henting er å ta kontakt på 92043425 når den tid kommer. Det er ikke noe annet småtteri du trenger som jeg kan slenge med på kjøpet dersom jeg har det da?
Jås Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Det kan godt være,ble rimelig irritert når jeg så du har nye bremsebånd bake,kommer nye fra koed til meg imorgen.. Ellers er jeg usikker på hva jeg trenger,men kan sjekke litt. Du har fortsatt mesteparten av tinga på første side?
635csi Skrevet August 26, 2009 Forfatter Skrevet August 26, 2009 Har storparten av det på første side ja dersom jeg ikke husker feil. Bare tenk gjennom litt om du har bruk for noe av det, så ordner det seg vil jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå