Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
Skrevet

har du noe igjen til denne bilen? kunne godt trengt ett komplett el nett, for motor rom og det som sitter under dashboard. Er en 323i jeg har.

Skrevet
har du noe igjen til denne bilen? kunne godt trengt ett komplett el nett, for motor rom og det som sitter under dashboard. Er en 323i jeg har.

Jeg vet med 100% sikkerhet at jeg tok ut et komplett ledningsnett fra en 323i vi demonterte for flere år siden, men jeg er redd det kanskje har blitt kasta. Kan sjekke i kveld

Ellers har jeg bare diverse småtterier igjen av deler til E21. Ligger vel noen bilder i første innlegget.

Skrevet

Da fant jeg faktisk et par ledningsnett til E21 her :)

Det ene stammer fra en 323i. Ikke 100% komplett, men ganske bra utgangspunkt:

tmsrsetpzuqyv7xfcc7s.jpg

v686s2gyqdzq7jr55s38.jpg

yvo5v71czs5pd9zzrjmv.jpg

j206o1aosr6t23i7xi6l.jpg

cti52flifzvl0wqoe7po.jpg

Det andre stammer fra en 320/6, og er litt mindre komplett. Mulig man kan bruke noe av dette for å komplettere det andre:

f8j5cewivb7kgsyxzsa7.jpg

Ser det ut som noe du kan få bruk for da evt.?

Skrevet

Har ikke anelse om hva man kan ta for noe sånt. Forslag?

323i-nettet er K-jetronic ja, og du skal få med det andre ledningsnettet på kjøpet uansett. Tviler sterkt på at jeg får bruk for det.

Skrevet
hei. Kunne ha bruk for den "støydempe matten" jeg som er avbildet på første siden. Den som hører til på innv gulv ved stolene.

Hva skal du ha for den?

Det skal la seg ordne vettu. Men pris har jeg ingen formening om faktisk, vanskelig å finne tilsvarende deler å sammenligne med.

Et par hundre + frakt kanskje?

• 6 months later...
Skrevet
har du nyrrer?

Har ingen som er helt strøkne dessverre. Fant en der festene er inntakte, men med noen småbulker på cromen. Har også en som er lakkert sort, men der er ikke nederste festet helt i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...