Yngvejos Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Jeg skal montere servo på e30en min, og driver nå å demonterer det gamle tannstaget. På servotannstaget, er det m8 skruer med mutter og hode som fester de to delene sammen i hardyskiva. Men på bilen ser det slik ut. Hvordan får jeg dette løs? Når jeg var under la jeg merke til en ting til. Skal det være sånt mellomrom på slavesylinderen?
Knuttis Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 det skal være litt mellomrom på slavesylinderen ja.. den skiva på akselen går ikke å løsne, du må løsne klemmene på hvær side av akselen sitter med en skrue på hvær. disse pleier somregel og sitte veldig fast... hvis du skal dele den skiva så må du borre ut naglene og sette inn skruer og muttere etterpå, men det blir vel ikke helt etter boka.....
Yngvejos Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Det var godt å høre at det skulle være mellomrom. Jeg endte opp med å ta ut hele akselen. Jeg får nok bare borre dem ut. Litt etter boka blir det, for i delekatalogen fikk man de både med skruer og nagler fant jeg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå