Simen! Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 knall bil vart bra mæ m3 liste å nye blinkers! veit kje um e æ så enig ti at du sku hafft andre fælje e men? who knows? uansett, ein knall bil Vart bra med nytt stash ja For monter AC delen og nå så blir det knall!! Du skal selge go bilen ja!!! Skulle tatt en fotoshoot igjen snart! (tips til den som vil ha seg en nice 318is så ta kontakt med ravdo) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravdo Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 ja, har planer om og selge bilen ja...blir nok ikke lenge til det dukker opp en ny bimmer tenker jeg, da med forhåpentligvis litt mere power under panseret har du sett dette bildet før forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Ja, var vel i fjor sommer rett etter jeg kjøpte min! Syns dette ble kult og, men der mangler jeg listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Fikk montert noen deler i dag Så nå mangler det bare nye gulmatter!!(og en liten rengjøring i gulvet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Vurdere nå å selge go bilen trenger penger til ny bil, så om du er interesert så ta kontakt! er ikke helt sikker på pris enda men er åpen for bud! Bilen har ny lamda, vannpumpe og temp. måler. Den skal inn til eu-kontroll nå,så det bli gjort før salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Noen som vill bytte i e46 coupe? Jeg får vel lage meg en salgs tråd, men det er litt vanskeli er glad i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kchb Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 ca pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 må ha igjen 65 lapper for å få råd til den bilen jeg skal kjøpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Utrolig glans i lakken på denne, er den omlakkert i nyere tid tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Hvor bor du? har kanskje en som er intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Stemmer det! er ikke helt sikker på hvor lenge siden men maks 3 år tror jeg... Utrolig glans i lakken på denne, er den omlakkert i nyere tid tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Bor i vågå i oppland, kan sikkert kjøre i møte viss jeg har tid. ligger ute annonse på finn.no. Hvor bor du? har kanskje en som er intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Han virker intressert ihvertfall. Har du tlfnr jeg kan gi til han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Hva slags e46 skal du ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Hva slags e46 skal du ha da? Blir nok en 320 cd tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå