Flatshift Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Hei., noen som har peiling på hva det vil koste å godkjenne en e34 som har bytta fra M20B25 (B20 er ikke helt sikker) til en M25B20 motor?? avgifter til staten osv? takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Det blir regnet ut etter hvor lenge bilen har vært registrert i Norge. Etter 10 år er det avgiftsfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 det er snakk om en 1990 mod. så 0,- avgifter? :) bare å bestille en godkjennings time hos BT? få det skrivd i vognkortet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Ble den kjøpt i Norge i 1990?. De 10 årene gjelder fra når den ble importert. Du må sende søknad til bt for å få klarsignal til å starte ombygging. Når du har fått positivt svar, kan du bestille time til visning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorern86 Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 slenger inn et spm jeg å, har allerede byttet motor i compacten min. men må jeg søknad eller kan jeg bare bestille time? mangler bare å bytte calipere skiver så skal den være etter boka:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Ble den kjøpt i Norge i 1990?. De 10 årene gjelder fra når den ble importert.Du må sende søknad til bt for å få klarsignal til å starte ombygging. Når du har fått positivt svar, kan du bestille time til visning. Bilen er en 1990 mod. er ikke min bil, så vet ikke når han byttet motor i den. vet ikke når den kom til Norge heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå