Anderslien Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Nå er viskosekoblingen i orden, facelift baklykter er satt på, angel eyes og alt fungerer og jeg har levert inn baksetet så jeg får blandet fargemiddel til skinnsetene mine. Tenkte jeg skulle farge opp igjen bak også selv om det ikke er slitt der. Så da blir bilen som ny innvendig. Utvendig er den helt strøken. Var noe klikk med ryggesensorene bak, men jeg har byttet hele styringsmodulen og har kjøpt inn 4 nye sensorer bak, så da blir det orden på alt Kostet på den litt nå, men det er verdt det. Trodde ikke ryggesensorer og sånt var så dyrt, men det var det visst. Modulen kosta noen tusen den også gitt. Men da blir det tipp topp Jeg har også bestemt meg for å selge bilen. Bruker den svært lite, og trenger derfor ikke en sånn bil. Utrolig fin bil og fint drag i den, men skal muligens kjøpe meg en liten 1-serie diesel eller noe sånt. Trenger ikke mer enn det egentlig. Har ikke lagt ut bilen for salg, og kommer ikke til å gjøre det før jeg kommer hjem fra Egypt 8. Juli, men hvis noen som har lyst på M5 og ser dette, så er det bare å sende PM eller mail: anders_lien@hotmail.com. Kunne tenkt meg rundt 350.000kr for bilen, men litt pruting er alltid lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Kjøper den jeg.. Marte betaler.. Hvorfor selge allerede? du eier en drømmebil gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Sagt ifra så mener jeg har sensorer og modul... Fått billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Selge den allerede.??? Så en hvit 120d coupe i dag, utrolig tøff bil, kunne selv tenkt meg en sånn.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Kjøper den jeg..Marte betaler.. Hvorfor selge allerede? du eier en drømmebil gutt! Hehe Har lyst på en bil som er litt gjerrigere på drivstoffet rett og slett. Bruker den ikke veldig mye heller, og føler ikke at jeg trenger så mye krefter. Er jo moro, men koster noe drivstoff. J. Hofstad InnleggSkrevet: Fre Jun 20, 2008 20:52 Tittel: Sagt ifra så mener jeg har sensorer og modul... Fått billig Du har alt du! Skal spørre deg heretter, hehe. Jaja, penger brukt er penger glemt Deep Dish InnleggSkrevet: Fre Jun 20, 2008 22:30 Tittel: Selge den allerede.??? Så en hvit 120d coupe i dag, utrolig tøff bil, kunne selv tenkt meg en sånn.! Ja, blir til at jeg gjør det gitt. Er egentlig bare fornøyd med bilen, men... Ja, tøffe de, men blir nok vanlig 2 eller 4-dørs jeg er mest interessert i. Blir for dyr den coupen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Tok noen nye bilder av bilen i dag som jeg skal bruke i salgs annonsen. La den ut på autodb så lenge, så legger jeg den inn på finn når jeg kommer hjem fra Egypt tenkte jeg. Bildene jeg tok: Har også lagt inn bilen på autodb så lenge. Legger den inn på finn når jeg kommer hjem tenker jeg. Her er annonsen: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1920814 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Hva betalte du for lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Hva betalte du for lyktene? Ga 4000kr med frakt for de fra Sverige. Det er med original xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Utrolig flott no med nye lykter og felger og det..skikkelig grom tralle.. sku aldri trodd den var gått så langt.. du får ha lykke til med salget då.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Utrolig flott no med nye lykter og felger og det..skikkelig grom tralle..sku aldri trodd den var gått så langt.. du får ha lykke til med salget då.. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Bilen er til salgs igjen Anders. Har du kommeterarer til beskrivelsen? Og hvorfor den selges? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18227092 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Det var en bra salgsannonse da! Fikk lyst til å kjøpe bilen sjøl jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Bilen var bra sist den var til salgs og den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Uff, nå fikk jeg faktisk veldig lyst til å kjøpe den tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå