Simen Malerbakken Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Hei folkens, lenge siden sist. BMW'en har stått i to år nå da diverse andre prosjekter har tatt mye tid. Men nå skal den på veien, alt av foringer er byttet og jeg har montert Bilstein Performance kit så håper jeg det gjør noe med kjøreegenskapene. Men til spørsmålet, er det noen som er gode på Paintshop her? jeg lurer veldig på hvordan bilen bli i matt svart jeg, her er et bilde, bilen er forrøverig blitt ca 2 cm høyere bak, noe som gjør den mer harmonisk. Her er et bilde man kan eksperimentere med... Eller to faktisk:
Deep Dish Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Hehe, tror ikke resultatet blir så bra i paintshop akkurat, men med Photoshop derimot..! Er på tur i seng nå, men kan ordne bilde til deg i morgen....
Simen Malerbakken Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 he he same same but diffrent, var vist trøtt i natt jeg og... Men supert om du gidder, hører gjerne noen anres tanker om det også.
Marius2002 Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Gjorde et forsøk på å få bilen matt, du får dømme selv. Synes den ble litt mattere ihvertfall Men kanskje noen andre vet om en bedre måte i PS for å få den enda mer matt Tok ikke å fargela skjørta/fangeren, samt fjerna heller ikke skvettlappene, jeg tror det blir finere om dette blir gjort da, kan se om jeg rekker det. Ihvertfall fangerne. EDIT Lakka sideskjørta + bumper foran/bak
Simen Malerbakken Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Tusen takk! Er helt enig, skvettlappene er allerede borte. Og den skal lakkes helt ned. Jeg tror den blir enda mattere om jeg skal ha den matt, men lakkereren kommer innom i dag så vi kan diskuter litt. Kunne kanskje vært kult med blank svart og sjakkbrett på deler av panser med svart/sølv ruter, men jeg vet det er vanskelig å få det pent og varig. Dessuten er vel matt svart både mer hissig og mer spesielt.
Marius2002 Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Skulle gjerne ordnet det til deg i PS om skillsene mine var bra nok, men det er de ikke. Jeg ville først og fremst satset på helfarget bil. Deretter fått noen til å PS de rutene på panseret for deg, og først da vurdert det. Men det er meg da.
Deep Dish Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Før: Nå: Hehe... Ble ikke helt bra, har kun en sliten trackball her, så resultatet ble så som så... Men du får ett inntrykk hvordan det blir..
mAZE Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Så kan jeg jo alltids nevne Arild G som en god photoshopper.. Han har shoppet mange bilder for meg, med alltid bra resultat.
Simen Malerbakken Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Skrevet Mai 8, 2008 Humm, sier takk til alle som har prøvd, men jeg er ikke helt sikker, får avvente lit, må vente litt lenger på tid til lakk også. For håpentlig vis ikke så veldig lenge, for nå vil jeg ha cab altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå