aottesen Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Kan jeg bruke 45mm fjærer på mine orginale framdempere? De ble byttet for ca. 6 år siden. Er det stor fare for at de punkterer?
hagenisse Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Du kan, men det blir neppe spesielt bra å kjøre med. Uansett vil jeg tippe demperne synger på siste verset allerede..
aottesen Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Hmm.. Kjedelig dette her. Det koster jo noe så inn i ***** mye mer for et sett med demper+fjær. Noen tips til hvor man kan få tak i et sett til front for under 4000,- ? Var liksom ikke tanken å bruke så hinnsides mye mer enn det jeg allerede har lagt i nye motordeler og dekk :-/
aottesen Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Kommer det ikke norsk moms i tillegg? Og evt. fortollingsgebyrer etc. Noen som har erfaringer med bestillinger fra Koed.dk? ..forresten, det stod pent forklart på siden deres.
aottesen Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Men, 40-45mm eller 60mm? Har 235/40R17 på den. Orginale fjærer og dempere som står på nå, så den ser jo lettere mongo ut.
aottesen Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Nei nei, 80mm er tøffest, men sikkert latterlig ubrukelig. Men, frister å bare kjøpe 45mm fjærer og kjøre til demperene ikke vil mer, og krysse fingre og tær for at jeg har økonomi til sportsdempere når den tid intreffer. Bare satse på at det tar LITT mer enn en uke ..
///MPower Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 gs bildeler har jo kampanje no på supersport og det er jo helt greit stivt og eg hadde ikke problem med det. det senket 50\35 pluss eg hadde senkeskål som senker ca 10 foran.. bilde av bilen i signaturen min. 520 i
aottesen Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Skrevet Mai 10, 2008 Det ble 45mm fjærer fra Schmiedmann. Får bare håpe demperene tåler det en liten stund, til neste lønning kommer (...eller gjerne til over sommeren ) Hvis ikke så får det bare bli cruise-kjøring og mye musikk (for å overdøve ymse-diverse lyder). Men, hvor VIKTIG er det å få dette godkjent? ..for ikke å nevne: hvor vanskelig?
S.Arnesen Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 kjørte med supersport sett på min e34 i ett år ca... aldri noen problemer i kontroller og lignende... var bare 45/25 eller noe da... gikk igjennom eu uten godkjent senkesett også den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå