bmwfreak89 Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 hei .. må bytte endelede på bilen min men det er problem .. jeg vet ikke hva det er:S .. for det er noe slart i fram dekke .. han som sa at jeg måte bytte det sa at det var ytre eneled .. men han viste meg ikke hva det var :S så da er det ikke let og få bytta det eller kjøpt det :S... er det noen som kan vise meg eller sende meg link av det ... det er til en 530i 89 mod... takker for alle svar og all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hei du ... Yttre endeledd er det leddet ytterst på tannstanga, som går ut i spindelen på hjulet ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Hei du ... Yttre endeledd er det leddet ytterst på tannstanga, som går ut i spindelen på hjulet ... Bare for å være litt pirkete så er det ikke tannstang på denne bilen Men over til spørsmålet.. Sjekk linken jeg legger ut her, det er nr 3 på bilde, altså tie rod:) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 takker da vet jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 har ikke den tungebilen servo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 jo.. men er snekke på e34.. ikke tannstang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 har ikke den tungebilen servo ?Hehe ja er som Morty999 sier, er servo på den men er styresnekke istedenfor tannstang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Husk å skru det inn på milimetern rett, ellers må du ta hjulstillingskontroll etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Kalles også ytre styrekule. Skal egentlig ta firehjulskontroll etter bytte, men da må alt anna være på stell også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 jepp jepp ,, Men yttre endeledd er yttre endeledd enten det er tannstang eller snekke ...... fått fiksa det ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Det har du rett i Bimma, syntes bare det var nødvendig å fortelle hvordan det er så lenge tannstang og styresnekke er to helt forskjellige systemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Det har du rett i Bimma, syntes bare det var nødvendig å fortelle hvordan det er så lenge tannstang og styresnekke er to helt forskjellige systemer Jepp det har du helt rett i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 har fått det til nå :D faen for et styr :Phehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå