bmwfreak89 Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 da vet jeg hvem du er da:P hehe .. har skate med dere før jeg slutta hehe .. dere to ja hadde et eller annet som dro bra hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 jeeessheim dra istand et treff a på slutten av sommer`n!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 det skal vi nok få til får sikkert i stand et tref før oxo tenker jeg hehe ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Jessheim her.. Har et Carsoft diagnose oppsett som jeg godt kunne tenkt meg å teste på E36 og oppover.Noen med bil på Råholt som har lyst til å teste/se diagnose av bilen dems? Bilen skal verre original, altså ikke ha byttet motor eller annet elektrisk ombygging. Edit. E34 M5 fra 93 og oppover er også velkommen Jeg har en 1993 320i coupe. Kan godt tenke meg diagnose av den.. Råholt er ikke lange turen for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Bergerun jo ;D Even her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 broren til helle? eller?`tar jeg feil nå ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Gjerdrum her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Jeg å bor ved Jessheim område Eller rettere sagt Fenstad for dem som vet hvor det er.. Er med på treff etter 19 juni da jeg for lappen da å forhåpenlegvis Bimmern er ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 broren til helle? eller?`tar jeg feil nå ? hehe Stemmer det Rart å se deg her =) Halla zHk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Halla najtrox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Kunne jo tatt med årnes også Har sett noen her med BMW. Samtidig har jeg et par kamerater fra Blaker med BMW Edit: Kan jo bare legge inn Øvre Romerike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 rart og se meg her :S har altid vært her da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Ja, vet Hva med å si at alle som vil kan komme? De velger selv hvor langt de gidder kjøre vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 ja alle er velkommen ja jo flere jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Jeg å bor ved Jessheim område Eller rettere sagt Fenstad for dem som vet hvor det er..Er med på treff etter 19 juni da jeg for lappen da å forhåpenlegvis Bimmern er ferdig.. harru mista lappen nå nylig eller johansen? bombe atte noen fra fenstad må ut å gå hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå