bmwfreak89 Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 bare lurer om det er mange fra disse steda ... hadde vært kult om vi kunne fikksa et treff en gang i fremtida eller noe . hehe mvh ole bergerud/bmwfreak89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 ingen altså :S hmm rart .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Syns nå du kunne tatt med Nannestad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Bor på Blaker.. Er mye i eisdvoll. Men er med på treff på jessheim el noe.. Er ikke langt å kjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Jeg er jo derifra Ole! Så deg i den hvite E34 her om dagen - pen bil - Eskild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Går på Nannestad Vgs jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Nylig flyttet til Råholt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 jessheim her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Jessheim her og blir gjerne med på et treff! Parkeringsplassen på obs'n er jo stor og fin etter stengetid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 var ofte på jessheim før.. da bodde jeg på årnes.. men har flytta derifra nå gitt men da kjørte jeg en Rød Vingebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Jeg har bodd på jessheim i mange år men bor på gjøvik nå for tiden pga studie men er ofte på Jessheim for det så blir med på treff jeg. Andre som er på dette forumet og er fra Jessheim som jeg vet om er MERN og FTE begge disse er fra 2050 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 En ting til. Du må endre din overskrift Jessheim skrives med 2 stk s. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 sånn har tatt med nannestad nå... Jeg er jo derifra Ole! Så deg i den hvite E34 her om dagen - pen bil - Eskild bodde du på bøn før ? nå har det begynnt og komme folk her hehe ... det er bare og ta en dag som det passser for dem fleste det ... kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Det gjorde jeg vettu. Ken Robert og jeg snudde Bøn på hodet med alt mulig motorisert til alles store fortvilelse, men fryktelig morro for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Har et Carsoft diagnose oppsett som jeg godt kunne tenkt meg å teste på E36 og oppover. Noen med bil på Råholt som har lyst til å teste/se diagnose av bilen dems? Bilen skal verre original, altså ikke ha byttet motor eller annet elektrisk ombygging. Edit. E34 M5 fra 93 og oppover er også velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå