Thomaz Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Hei du her du og ja.. Hehe Mista den august 06 jeg.. Får den 19 juni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 neskollen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 neskollen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Gjerdrum her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 så det er en dell ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Hei du her du og ja.. HeheMista den august 06 jeg.. Får den 19 juni.. kjenner du Morten Hole, Olav og Torbjørn Granmo eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Det gjør jeg.. Det gjør tydlegvis du og.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Ja kjenenr dem ja. jeg jobbet sammen med dem tidligere når jeg jobbet i Fenstad bygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Du gjorde det ja.. Er du egentlig fra disse kanter du da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Hei du her du og ja.. HeheMista den august 06 jeg.. Får den 19 juni.. er overalt jeg veit...hehe...såpass jah.kjørt fort eller?var ikke du av med sykkel her for litt siden å a? står å venter på lakkering av styling og bil jeg da,så hadde vært knall om det treffet blei etter du fikk lappen for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Venter på lakkering og sånn jeg og.. Hehe.. Håpe den blir ferdig til jeg for lappen.. Nei kjørte i fylla.. Ikke akkurat det smarteste jeg har gjort.. Joa, var av med sykkel for noen år sia å ja.. He Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Du gjorde det ja.. Er du egentlig fra disse kanter du da..? Ja jeg er egentlig fra Jessheim jeg. men ha flyttet gjøvik nå pga studie, men er ofte på Jessheim forsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Venter på lakkering og sånn jeg og.. Hehe..Håpe den blir ferdig til jeg for lappen.. Nei kjørte i fylla.. Ikke akkurat det smarteste jeg har gjort.. Joa, var av med sykkel for noen år sia å ja.. He skal vell forhåpentligvis levere min på onsdag jeg da men er jo en hel haug som må fikses*oppgitt* blir jo aldri fornøyd...hehe er ikke bilen din ferdig?synes den er fin sånn den er jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Hehe du er litt pirkete ja.. Den var svart.. Åsså ville hellakkere for å få den helt strøken.. Blir rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 rød? du får legge ut noen bilder da du er ferdi da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå