Heino Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Lurer på om noen har erfaring med disse headersene til E46 til E46 320 ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/98-00-BM ... enameZWDVW Lurer på å bestille disse og montere en katalysator under bilen i stedet for å kjøpe nye katalysatorer for 14000+ Hva syntes dere ?
Haug530D Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Jeg har de der, bestillte fra samme selger å alt, slapp oxo å betale moms da selger hadde slengt på at de kostet 10$ og at det var noe Diesel testing pipes eller noe sånn. Har forøvrig ikke fått de på bilen ennda, jeg skal ha de på min 523.
Heino Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 Blir artig å høre om det passer. Jeg kjenner ikke bilen godt nok til å vite om eksosheaderen på M52 og M54 passer om hverandre og om det er forskjell mellom 2,0 literen og 2,5 literen i også så måte også. Hvor lang tid tok det fra du bestillte til varene kom til deg ? Og er det ok å betale med mastercard ? Har prøve å opprette en paypal konto, men det er ett langt lerret å bleke å få riktig kontrollkode til kortet.
_Mayhem_ Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 så ut til og være SPINKLE sveiser på de, men. til den prisen er det vel ikke noe og si på..
-Lasse- Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 Ser ut til at det står xspower på det ene bildet. Kjøpte grenrør i samme merke til min gamle 200sx s14. Var ingenting å si på kvaliteten. Holdt bra det.. Vet "ebay-headers" er diskutert flere ganger på e46fanatics.com. Du vil sikkert finne endel info der.
gisken Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 noen som vet om de passer på 320i m52 motoren da? hadde vært kjekt og vite:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå