Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

1960-modellene av Desoto (og Chrysler som bevist over her) er virkelig flotte biler. Akkurat passe vulgært og skrikende forent med gode proposjoner. Særlig vingene fremstår som elegante, spesielt om man sammenligner med 1959-modellen til Cadillac. Nå skal det sies at 1960-vingene hos Cadillac ikke var noe å kimse av de heller. Her er de tre andre bildene jeg har av Desoto-modellen jeg støtte på:

2880127120_67f033934e.jpg

2880127878_7fbd54255a.jpg

2878130825_80251144f3.jpg

Forran den samme blokka står også denne eldre Mercedesen (fotografert litt senere på året):3184343829_256d296868.jpg

Noen andre kan få lov til å legge ut ny oppgave.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke finner noe informasjon om bilen (om du tenker på oppgavebilen du la ut), så mistenker jeg at stedet du fant den på har listet den med feil navn. Jeg fant nemlig en relativt lang artikkel om den på Wikipedia.

Dog så fant jeg ikke noe informasjon om tilknyttningen til Packard (jeg mente bilen ble lansert som et eget merket under Packard), så der tok jeg sannsynligvis feil. Stemmer Stout Scarab bra?

http://en.wikipedia.org/wiki/Stout_Scarab

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der, ja. To like svar og to like linker, alt innenfor et minutts forskjell!

Denne her da?

a9syblmrpi2t18za10q2.jpg

Fronten kan minne om forskjellige Porsche- og Vw-varianter. Måten døren er lagd på minner veldig om Porsche 356. Jeg vet Beutler lagde sin versjon av Porsche 356 som kunne minne litt. Kan bilen ha noe å gjøre med dem?

Beutler356-2.jpg

Ellers ser jeg også noe tidlig Matra i designet. Kanskje et tegn på at jeg trenger briller enn noe annet.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...