fish Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Renault Caravelle? Treff på første forsøk. Opp med ny.
Galro Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Siden jeg har lyst til å legge ut og Knut ikke har gjort det, tar jeg neste oppgave. Hva er det som er begravd under snøen:
fish Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Her under snøen tror jeg det er en Toyota Celica, GT/HT?. Første serie fra midten av sytti-tallet.
Galro Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Ja, det er riktig. Jeg møtte på bilen forrigegang jeg var i Oslo. Den har svenske skilter, forferdelige felger og en ufattelig sfæl lakk, alt nedgravd av snø som du kan se. Samtidig var disse fire andre klassiske bilene å finne i bybildet:
Galro Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Ble Hino Contessa levert som kupé/to dørs sedan eller er det en modell som baserer seg på designet?
fish Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Ble Hino Contessa levert som kupé/to dørs sedan eller er det en modell som baserer seg på designet? Riktig svar. Hino Contessa 1300 Coupe PD300 ble produsertfra 1965 til 1970.
Andreas1 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Dere har så /&()&=%¤%&% vanskelige oppgaver! Må jo være helt over-the-edge bil-nerd for å kunne svare på de rare bilene deres
Galro Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Dere har så /&()&=%¤%&% vanskelige oppgaver! Må jo være helt over-the-edge bil-nerd for å kunne svare på de rare bilene deres Jeg er stolt bilnerd! Neida, men oppgaven er egentlig ikke så vanskelig. I bildet jeg la ut er det gode hint til hva det er (hint: Se på størelsen på bilen, se på rattets plassering og hva som står ved siden av den).
Galro Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Opel Vectra (eventuelt Vauxhall), men kan vi ikke holde oss til én av gangen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå