knut_olestad Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Jeg får ikke beskjed om oppdateringer på denne tråden Husker det sto en opprusta Jensen på infartsveien mot Ålesund for mange år siden. Håper den fant et bedre hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 På Finn var det avertert en rusten Interceptor for et par måneder siden, selv om det sannsynligvis ikke var den samme. Nå er den borte (så vidt jeg kan se), så enten har den blitt delebil eller et restaureringsprosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Ser ut som en løpsversjon av Matra Djet, som igjen ligner på en blanding av Opel Gt og Saab Sonett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Matra Djet er rett det, utrolig kul liten bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Ja, jeg har sansen for Sonett, Opel Gt, tidlige Alpine, s600 (som vist på forrige side), Matra og lignende småe sportsbiler. Dessverre så vet jeg ikke om jeg får plass i en, har råd til en eller har lyst til å holde på i motorrommet på en såpass liten farkost. Vi har allerede sett en firehjulstrekker, så hvorfor ikke se en til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Gammel japaner dette også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Du vet hva det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Ja, jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Fortell da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Ja, fortell nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Mitsubishi PX33 ca 1933 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_PX33 Dieselpurke og jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Ja, stemmer for så vidt det. Bilen er japans første firehjulstrekker selv om den aldri kom lengre enn til prototypestadiet. Den var egentlig ment til det japanske forsvaret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 legger ut en ny jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå