Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Har du noen hint for oss som leste bilblad mens det var fotball på fjernsynet?

bilen er japans, ser ikke på fotball men googla litt og da kom det frem at det var et fotballag som het det samme :P

da er det bare og google i veiiii :D

men jøss var denne en nøtt Galro? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jøss var denne en nøtt Galro? :lol:

Ja, men til mitt forsvar har nesten alle asiatiske produsenter en lignende tre-hjuling. Ser du på bilder fra Asia eller drar ned ditt vil du oppdage at "bilene" er kjempepopulære - sannsynligvis klassifiseres de som motorsykler og det er dertil snillere krav for å kjøre en. Siden de ofte er såpass småe, er det lite rom for å gjøre noe på for designerne. Selv om du nok vil oppdage forskjeller om du stiller to slike modeller ved siden av hverandre, er det svært få ting som man kjenner igjen umiddelbart. Litt forskjellig plassering på lyktene og slikt, men det er det.

Siden jeg ikke har peiling på fotball, ante jeg ikke hva du snakket om i ditt forrige hint (gjør for øvrig fortsatt ikke det). Finnes det et lag kalt Mazda eller Honda?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det står "Mitsubishi Motors" på logoen, har nok laget fått navnet sitt enten fordi Mitsubishi er hovedsponsor eller fordi det er fabrikklaget dems. Uansett må det være kjedelig å være permanent sensurert.

Hva er dette:

wu9cp6ec7otm6gexyjne.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt derifra. Bilmodellen var relativt populær her i landet, men de fleste har rustet i stykker. Dessverre mener jeg, mens andre igjen feirer det daglig. Italiabil-entusiaster flest hører nok til i siste gruppe.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...