Galro Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Ny avatar muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Og da har du vel svaret tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Hva med Voisin et-eller-annet-tall Aerosport? I likhet med Saab, baserte selskapet seg på mye av teknikken og designet som flyindustrien brukte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Voisin C28 Aerosport Din tur Var heftig taksenka den bilen, nesten som en sen 70 talls amazoncustom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Noen andre kan legge ut om de ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Hva er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Et eller annet VW-basert? Utfra baklys og felger. Polo? Har lite peil på nyere VW dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 VW Gol. Var i Brasil i januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Ja, er en folkevogn , men ingen Polo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 VW Gol. Var i Brasil i januar Ja, stemmer det. Trodde den ville være vanskelig jeg Din tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Maserati 3500 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 da tar jeg kveld, om jeg tilfeldigvis har rett så får noen andre gleden av å legge ut neste oppgave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Jeg tipper en vilkårlig Osca-modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Maserati 3500 GTI? Hvis ikke er det 3500 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå