Galro Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 ... Eller Maserati A6G 2000 kupé med karosseri fra Allemano. De italienske kupeene er såpass like bakfra at det er vanskelig å si, men det er min siste tippning. Er det riktig kan en av de to som sa Maserati før meg, legge ut ny oppgave. Noe som har lyst til å låne meg penger forresten? http://www.carandclassic.co.uk/car/C50778?pt=pf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Ok, siden ingen kommer med noe nytt bilde, legger jeg ut en ny oppgave. Bør vel egentlig være rimelig enkel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 ... Eller Maserati A6G 2000 kupé med karosseri fra Allemano. De italienske kupeene er såpass like bakfra at det er vanskelig å si, men det er min siste tippning. Er det riktig kan en av de to som sa Maserati før meg, legge ut ny oppgave. Noe som har lyst til å låne meg penger forresten? http://www.carandclassic.co.uk/car/C50778?pt=pf A6G 2000 Coupé er riktig Siste bilen er en Shanghai Volkswagen Santana. Har vært i Kina også Disse fantes forresten også i Brasil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Den siste er vel en Fiat 8v med design fra Fiat selv (til en forandring)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Stemmer bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Da lar jeg det stå åpent for nye oppgaver igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Pokker heller ... Det kan nevnes at bilen er lik Sunbeam Tiger, Tvr Griffith og Ac Cobra ved at den har en stor v8-motor fordelt på lite vekt. I likhet med de nevnte bilene, kunne man få den med mindre motor og- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Noen som sa ballongdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Ballong er kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Ser ut som noen har krympa en Jensen interceptor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Jeg kan avsløre at bilen kommer fra samme land som en eventuelt krympet Jensen Interceptor ville ha gjort, altså England. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Trident Clipper V8! Lurte lenge på den der, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Ja, og designet på bilen er faktisk basert på en Tvr-bil, nemlig Tvr Trident. Tvrs versjon ble det kun produsert tre eksemplarer av før de ga seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Slenger ut en jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Kom bilen som den første med en ny motor-type, og var bilen kalt opp etter oppfinneren av denne nye motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå