Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Eller Maserati A6G 2000 kupé med karosseri fra Allemano. De italienske kupeene er såpass like bakfra at det er vanskelig å si, men det er min siste tippning. Er det riktig kan en av de to som sa Maserati før meg, legge ut ny oppgave.

:P

Noe som har lyst til å låne meg penger forresten?

http://www.carandclassic.co.uk/car/C50778?pt=pf

Skrevet

Ok, siden ingen kommer med noe nytt bilde, legger jeg ut en ny oppgave.

Bør vel egentlig være rimelig enkel:

z70tw1d0ya64d8zjpp91.jpg

Skrevet
... Eller Maserati A6G 2000 kupé med karosseri fra Allemano. De italienske kupeene er såpass like bakfra at det er vanskelig å si, men det er min siste tippning. Er det riktig kan en av de to som sa Maserati før meg, legge ut ny oppgave.

:P

Noe som har lyst til å låne meg penger forresten?

http://www.carandclassic.co.uk/car/C50778?pt=pf

A6G 2000 Coupé er riktig :)

Siste bilen er en Shanghai Volkswagen Santana. Har vært i Kina også ;) Disse fantes forresten også i Brasil.

ue0or9eb3ftbuv18wu53.jpg

Skrevet

Pokker heller ...

jwlh5yvg50a01ze0173a.jpg

Det kan nevnes at bilen er lik Sunbeam Tiger, Tvr Griffith og Ac Cobra ved at den har en stor v8-motor fordelt på lite vekt. I likhet med de nevnte bilene, kunne man få den med mindre motor og-

Skrevet

Jeg kan avsløre at bilen kommer fra samme land som en eventuelt krympet Jensen Interceptor ville ha gjort, altså England.

;)

Skrevet

Ja, og designet på bilen er faktisk basert på en Tvr-bil, nemlig Tvr Trident. Tvrs versjon ble det kun produsert tre eksemplarer av før de ga seg.

;)

Skrevet

Kom bilen som den første med en ny motor-type, og var bilen kalt opp etter oppfinneren av denne nye motoren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...