knut_olestad Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Det står jo Opel foran på den da, var det bare meg som så det;) Min første Opelhugging foregikk med øks på en Kadett av samme type, da var jeg ca 8 år gammel
Galro Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Det er ganske riktig at det er en Kadett, men jeg er mer ute etter hvilken bil akkurat denne Kadetten er enn at det er en Kadett. Hvor mange Kadetter kjenner du med menneskenavn? For øvrig, mens vi er inne på Kadett; Denne så jeg i Oslo i fjor sommer: Når jeg tenker meg om er godt mulig den hadde et klengenavn og.
Galro Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 kadett a 1964?top gear bilen til hammond ... Men husker du hva bilen til Hammond het? Ellers er det riktig at det er bilen som var med i Top Gear. Hammond fikk den restaurert etter at jeg kom hjem til England, og bildet jeg brukte er tatt under restaureringen. Heldigvis unngik én bil Knuts vrede.
Galro Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Jepp. Som du kan se av grillen (og som du riktig påpekte over her) er bilen en eldre versjon enn den jeg så i Oslo. Din tur.
Galro Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Ut fra bilen på siden av den å dømme og tatt i betrakning av at bilen ikke ser ut som en produksjonsmodelle, ville jeg tippe det er en Lada konseptbil fra 80-tallet.
Galro Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 ... Og ut fra svaret ditt å dømme så hadde jeg rett i mine antagelser, som for øvrig var kun gjetting.
Galro Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Jeg søkte på "Lada Concept" i Google. I linken under er det en bil som har et design som deler mye med oppgavebilen. Ifølge siden er bilen en "Lada concept car". Ellers vet jeg ikke noe mer. http://www.travelblog.org/Europe/Estoni ... -7779.html (Ca. midt på siden.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå