Galro Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Helt ærlig skjønte jeg ikke bæret inntil jeg greide å forville meg inn på side om Benz-biler der det var bilde av en Blitzen Benz. Noen som har morsom oppgave liggende?
Leadfoot Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 En moderne Mustang ombygget til Avanti-look? Mener å ha sett noen bilder av noe liknende.
spruddel Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Mulig det er det.. Det jeg har som løsning er 2002 Avanti Convertible, så du får godkjent med Avanti da Er i snill-hjørnet nå, sitter foran meg med litt smågodt og en halvliter
Galro Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Bilen er egentlig et design fra Studebaker, men når Studebaker forsvant kjøpte to av de tidligere arbeiderne rettighetene til designet og utstyr til å produsere bilene med. Siden den gang har vi fått alt fra til sedaner til cabrioleter som baserer seg på designet, men ofte bygd på Ford Mustang eller platformer fra andre amerikanske bil-produsenter. Slik så bilen ut ved introduksjonen i 1962:
Leadfoot Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Den her er vel ganske kjent, men forholdsvis anonym bakfra.
Galro Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Flott bil. Kan den ha noe til felles med Jensen, Facel Vega, Iso, Bizzarini og slike biler mon tro?
Leadfoot Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Har noe til felles. Merket hadde økonomiske problemer helt fra starten av og det ble med denne modellen.
Galro Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Ble designet solgt til en amerikaner etter at merket gikk konkurs og ble de nye, amerikanske modellene vist på bilutstillingen i New York i 1968? Snakker vi med andre ord om Gordon Keeble Gt?
Leadfoot Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Gordon Keeble stemmer Er vel den eneste bilen med sportslige egenskaper som har en logo som inneholder en skildpadde.
Galro Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Nei, men du er inne på riktig land. Det kan nevnes at den har svært mye til felles med en kjent forhjulstrekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå