|Andreas| Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Hupmobile Skylark, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Nei. Bilen bærer det samme navnet som sted som forbindes med filmproduksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Som dette? Da vil jeg svare; Graham Hollywood. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Ja, da vil jeg svare riktig. Fant du hva den har til felles med en kjent forhjulstrekker og hvilken forhjulstrekker jeg snakker om da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Tenker Cord er den "kjente" forhjulstrekkern. Og at de deler samme karosseri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Graham kjøpte opp karosseriformene etter Cord, så fra grillen og bakover er de like. Motoren er Grahams eget design. Ifølge ryktene kopierte Nissan senere denne motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Ja, så det er slik det henger sammen Noe med karosseriet var det Nest oppgave: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.nilsen Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 1955 Ford Fairlane Crown Victoria? Littegrann små customisert... Edit: Er vel ratt en skyliner og detta. Dvs Ford Crown Victoria Skyliner anno 1955. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 That's correct! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.nilsen Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Min tur da. Dette er en bil som jeg har mange timer med selv. Fadern som kjøpte den i sine yngre dar og bestefar som gjorde den istand på 90 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Dixie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.nilsen Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Nix.. Hint; Er en italiener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Hoy, da tror jeg det er en Fiat. Må bare google litt mere så finner jeg modellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Hoy, da tror jeg det er en Fiat. Må bare google litt mere så finner jeg modellen. Nei, jeg gir opp. Eneste jeg fant var noe som lignet en Fiat for Sri Lanka, men ingen benevnelse... Noen andre som vil prøve??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.nilsen Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Hehe.. Er inne på noe.. Men er en sjelden sak så er nesten litt dårlig å bruke den.. Hint no2; Skiltnr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå