a.nilsen Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Får vel gi deg godkjent på den. 1923 Fiat 501 Spyder. Kronprins HåkonVII fikk visst nok en lik i gave på 18års dagen sin i si tid..
Galro Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Ser der, ja. Nå mistenker jeg at du fant et såpas lite bilde med vilje. Det kan muligens minne om en tidlig Nsu Prinz (som for øvrig ble kritisert før i dag: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=111807 )?
fish Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Hehe... Nei bildet var en liten miss. Men som du ser har jeg lastet opp ett større fra ett annet nettsted. Tja, hva kan jeg ellers si... Du er på riktig side av atlanteren da.
Galro Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Etter at det kom et støre bilde på plass, tror jeg at jeg ikke bare var på riktig side av atlantere, men også i riktig land. Kan det stemme at bilen kommer fra Fulda? Jeg har faktisk spist kebab der.
fish Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Du har så rett så rett. Det er en Fuldamobil S7 fra 1957.
fish Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Har sett den, men den gangen var ikke bilinteressen så tilstede at jeg husker hva det er. Skulle jeg tippe, så måtte det være en engelsk Ford, men fant ikke noe når jeg Googlet.
fish Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Jeg fant jeg fant... Det er en Ford Corsair. Ble produsert på -60 tallet. Det var detaljen/designet på c-stolpen som satte meg på sporet, veldig lik Cortina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå