Galro Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Phantom Corsair! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Har jeg lagt den ut før?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Har jeg lagt den ut før?? Ikke så vidt jeg vet. Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Du tok den så raskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Bristol 410 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Jepp. Din er en Alvis Drophead (heter kanskje noe mer spesifikt?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Jepp. Din er en Alvis Drophead (heter kanskje noe mer spesifikt?). Drophead er vel cabriolet-versjonen hvertfall. Denne har modellnavn også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Drophead er vel cabriolet-versjonen hvertfall. Jeg kan banne på at det var en cabriolet når jeg så den sist! Denne har modellnavn også Ifølge et Google-søk på "Alvis Drophead" heter bilen Te21. Bilen er så britisk at den drikker te for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Alvis has left the building Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88 E32 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Ifølge et Google-søk på "Alvis Drophead" heter bilen Te21. Bilen er så britisk at den drikker te for deg. Hehe, modellnavnet jeg så etter var TF, som var modellen etter TE. Men de esetetiske forskjellene er så bittesmå at jeg aksepterer glatt Og er erkebritisk ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Vært stille en stund her nå..... Hva slags bil har "Lommemannen"??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Ariel Atom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 En lett en da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Arnolt Bristol. Tar jeg ikke feil så står Bertone bak designet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå