Galro Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Ligner på en Laforza. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Det må være en Laforza ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Kan jeg ta neste? Dette er en skikkelig dritkul bil,spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Ett bilde til.. Fanken,denne er smekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Hehe.. Tenker det er en Vol.. Vel, noen andre kan få prøve seg.. Jepp, den er rå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Det er en volga ja - dvs. En 1-time only ett eksemplars "volga" bygget oppå en BMW 850CSI Men fy fasiken, det hadde vært et flott tilskudd i oppkjørselen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Her er neste.. Hint; "familie"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Det er en volga ja - dvs. En 1-time only ett eksemplars "volga" bygget oppå en BMW 850CSI Men fy fasiken, det hadde vært et flott tilskudd i oppkjørselen min! Ganske sikker på at den er bygget på E63 M6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 This “what if” was answered by Russian custom car manufacturer A:Level who took a BMW 850csi and created a new body based on the 1957 Volga. The end result is the Volga V12 Coupe which is the coolest looking car I’ve seen in years. There’s only one and A:Level refuses to make any more, but it’s making the rounds of the European auto show circuit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Unnskyld, blandet med denne : http://englishrussia.com/index.php/2006/09/26/volga-m6/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 ooh,nice one! Fin den også ja! Virker nesten som de bare modifiserte volgaplatene for å passe på chassiset til M6'en der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Hey, jeg la ut denne.. Noen som vil prøve seg??? Her er neste.. Hint; "familie"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Det er egentlig litt skuffende at ingen har prøvd å gjette på bilen du la ut, Fish. Tar jeg ikke helt feil er dette enten en Dixie eller en Bmw Dixie (altså fra etter Bmw tok over produksjonen). Med andre ord den første Bmw-modellen. http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Dixi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Det er egentlig litt skuffende at ingen har prøvd å gjette på bilen du la ut, Fish. Tar jeg ikke helt feil er dette enten en Dixie eller en Bmw Dixie (altså fra etter Bmw tok over produksjonen). Med andre ord den første Bmw-modellen.http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Dixi Takk Galro.. Stemmer det, bilen er en BMW Dixie. Prøvde med ett hint for de "unge" her på forumet...Du får komme med neste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Hva er så dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå