Galro Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Etter litt "googling" siden jeg ikke fikk den til å stemme med Vauxhall Chevette som jeg trodde det var, har jeg kommet fram til at det mest sannsynlig er en 1982 holden Gemini SLX med 308 v8 i. Jeg føler meg ganske sikker på at svaret er riktig, så jeg legger ut en ny oppgave. Denne burde ikke være så vanskelig her inne.
Galro Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Den burde da ikke være så vanskelig? Bilen introduserte et design-element som merket fortsatt bruker den dag i dag.
aloebiz.net Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Den burde da ikke være så vanskelig? Bilen introduserte et design-element som merket fortsatt bruker den dag i dag. Hofmeister Knick BMW 3200 CS Hva slags bil er dette??
aloebiz.net Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 camry? eller en mazda xedos 6? beklager.. feil
aloebiz.net Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Hmm Lexus LS et eller annet? Den er ganske lik i fronten.. Men det er dessverre feil
Ellingsen B. Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Nissan Stagea .. Er vel kanskje en Nismo versjon..R33? motor og ganske kraftige saker
aloebiz.net Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Klarer dere denne da? Du skal vel vente til du klarer bilen som er oppe med å legge ut ny?? Det er forresten en Nissan Stagea 260RS Autech Version [ Hyundai? Dessverre feil Førstemann var veldig nære da!
Galro Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Personen som la ut oppgaven sa jo at første som svarte var nærme. Han som svarte først svarte Toyota Camry, så da er det sannsynligvis en Toyota av et slag. Crown f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå