Galro Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Bilen er designet av en pizza-baker, men merket og resten av bilen kommer fra bratwurstens hjemland.
Galro Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Det er vanskelig å si om det er en 1300 gt eller f.eks. en 1700, men det er samme karroserie. Din tur. Neste gang må jeg gjøre det litt vanskeligere tydeligvis.
Galro Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Det er jo en kjendis. Engelskmennenes forsøk på å lage superbil som ser ut som en vanlig personbil.
StianA Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 minte meg om en slik bil som brukes i gamle mafia filmer.
Galro Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Nå vet jeg ikke hvilke gamle Mafia-filmer du tenker på (kanskje Gudfaren-triologien?), men jeg ville tippe at bilen du tenker på er Lincoln Continental: Oppgaven er ingen Continental, men det er ikke utenkelig at den har stjelt enkelte linjer fra Lincolns flagskip (som igjen stjal linjer fra Ford 17m, også kjent som "badekaret").
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå