Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen min er for øvrig ganske lett om man skjønner at den svarte bilen ligger sidelengs (muligens ikke så alt for lett å se), dessuten har jeg prøvd å få bilene til å ligne merkets design så godt som mulig.

:)

Er det en BMW 507?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil opplyse om at bilen jeg la ut var en 1937-modell. Her på Vinterbro har man tradisjonelt sett på 1949 som et tall som kommer etter 1937, så det så.

;)

o6wzsr71fbjp7xsxzv0w.jpg

Jeg har tatt mine usedvanlige gode paint-evner til bruk for å lage en illustrasjon over hvordan folk flest er vant til å se merkets biler. Den svarte bilen er av samme merke som oppgavebilen, mens de andre fargeglade klossene er vanlige biler fra andre merker.

3231567468_2ce91050cc_o.jpg

:P

Volvo P1900 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jeg helt feil om jeg sier at bilen er tegnet av Pininfarina (som kan sies å "tegne" bedre enn meg) og er basert på en Fiat av et slag -sannsynligvis gammel Multipla. Man hadde også en mindre, men lignende versjon kalt Fiat 500 Jolly - som naturlig nok var basert på Fiat 500-komponenter.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jeg helt feil om jeg sier at bilen er tegnet av Pininfarina (som kan sies å "tegne" bedre enn meg) og er basert på en Fiat av et slag -sannsynligvis gammel Multipla. Man hadde også en mindre, men lignende versjon kalt Fiat 500 Jolly - som naturlig nok var basert på Fiat 500-komponenter.

:)

Du har rett i det meste, men den er basert på Fiat 600 :)

Eden Roc beach car :)

Her forfra:

wdhiajjue3hwk5z3jg8a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser ut til å være et konsept fra begynnelsen av 60-årene, selv om jeg ikke vet hva den heter. Den kan minne om noen av Detroits forsøk på fremtidsrettede konsepter i perioden hvor rakettforskning var det helt store. Noen av disse ble drevet med atonkraft, slik som Ford Nucleon er et eksempel på - selv om akkurat den kun var en modell og ikke en fullvoksen konseptbil.

370327478_280fc714e3.jpg

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...